Onderwerp: Laaang niet gepost, hele berg taart(en), sorry!
Hoi allemaal,
Wat gaat de tijd toch snel he? Het lijkt een cliche, maar het is echt waar?! Het schooljaar alweer bijna voorbij, met alle "laatste weken" drukte die dat meebrengt, een examen op m'n werk dat zooooo ver weg leek en nu vlak vd deur staat(slik), en dan heb je ineens een boel taarten om te posten!
Gelukkig heb ik af en toe eens tijd om te kijken naar al jullie kunstwerken, en oooh wat komt er een hoop moois voorbij, echt super! Ik leer van iedere taart wel weer iets en gebruik veel dingen weer in mijn eigen taarten, dus als jullie bekende dingen langs zien komen, dan klopt dat als een bus! Reuze bedankt aan alle originele maaksters voor de ideetjes en soms de hulp per mail, en speciale dank aan Do, die me supersnel een gaaf Anubis plaatje mailde.....en toen wilden de kinderen ineens toch maar per persoon een PSV voetbaltaartje...sorry Do! Maar Anubis bewaar ik goed vd toekomst.
Enfin, hier komen ze dan:

Phoe, da's een hele berg taart he? De exacte vullingen weet ik niet meer precies, maar meestal kiezen mensen bij mij voor de 4vruchtenbavaroise, en BBroom, of slagroom met bv monchou en bastognekoekjes of oreo erdoor!
In de gestapelde taartenparade zal ik nog een KLM/vliegtuigtaart showen, en een neptaart voor de creche waar mijn zus werkt.
Bedankt voor het kijken weer, en tot ziens op t forum!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem!
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!