Onderwerp: Romantische cc
De traktaties voor de 3e verjaardag van een jongetje hier uit het dorp:
En romantische cupcakes voor de juffen van mijn twee oudste jongens, ter gelegenheid van juffendag:
Lekker veel foto
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Romantische cc
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De traktaties voor de 3e verjaardag van een jongetje hier uit het dorp:
En romantische cupcakes voor de juffen van mijn twee oudste jongens, ter gelegenheid van juffendag:
Lekker veel foto
Wauwauwauw! Wat een werk.... Ik zit hier zwaar onder de indruk te wezen!!
Die raceautootjes; geweldig!
Die streep op asfalt op de cc's; geweldig!
Die bakjes zelf gevouwen (denk ik?); geweldig!
Het papier waarmee je deze gevouwen hebt; geweldig!
En die romantische cc's zijn ook superlief! Wat heb jij hier een aandacht aan besteed; complimenten!!
WOW die raceautootjes, WOW weet je alles wat 'jodess' heeft gezegd. Wat een oog voor detail, bakjes, etc etc etc GEWELDIG
wat een foto's... maar wat een werk! Echte helemaal super
Heeeeel erg leuk beide, ik had al zoiets voor het jongetje van 3....omdat alles zo mooi in detail is uitgewerkt.... het mag wat kosten
Geweldige traktatie zou ik zo denken.
he wat netjes en mooi allemaal zeker die auto's is veel werk denk? en dan zelf doosjes vouwen, heb je daar een patroontje van?
he wat netjes en mooi allemaal zeker die auto's is veel werk denk? en dan zelf doosjes vouwen, heb je daar een patroontje van?
De doosjes leer je hier maken:
http://www.youtube.com/watch?v=bBf957XC … mp;index=5
Ik maak dan gewoon in power point een ontwerpje en print dit uit op wat dikker papier. Daar kun je dan een perfect cupcake-doosje mee vouwen.
Super leuk gemaakt.
Geweldig en bedankt voor de tip met de doosjes! Zal ik zeker nog eens gebruik van maken.
Gr. Nicolette
Wauw!!! Wat een werk zeg,maar het resultaat is dan ook geweldig!
Helemaal megavet cool, die raceauto's! Super. Wat een werk weer...20 auto's boetseren, met lijntjes spuiten/knijpen en beletteren... Wauw.
Ik vind het allemaal erg leuk, maar kan niks 20x. Mijn 40 ccs met slippers+tas bv waren allemaal anders... Maar het staat wel gaaf! Moet toch maar 's de dicipline opbrengen om ni
Super mooi gemaakt!!!
WOW, he-le-maal geweldig! Ziet er echt super uit!
En dat papier van de doosjes, wat een goed idee.
ik had al zoiets voor het jongetje van 3....omdat alles zo mooi in detail is uitgewerkt.... het mag wat kosten
Neuh.....ik tel echt alleen ingredi
Super mooi gemaakt en super verpakt. Hoe groot is je papier voor het cc-doosje?
Super mooi gemaakt en super verpakt. Hoe groot is je papier voor het cc-doosje?
Ik gebruik gewoon A4-formaat 150 grams papier. Daar maak ik dan, precies volgens het voorbeeld, een vierkant van. En dan vouwen, maar!
Ja, ik vind ze super!
Allemaal heel erg leuk en die juffencc's zijn mooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Romantische cc