1

Onderwerp: Wat een gepriegel

Ik heb gister deze tappits binnengekregen http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=221 maar wat een gepriegel zeg! Ik krijg de letters en cijfers heel moeilijk mooi in vorm.  ik had de uitstekers in poedersuiker gedoopt, nou heb ik begrepen dat crisco beter is maar dat heb ik nu dus niet.... ze lieten wel los uit de vorm maar hij lijkt wel niet helemaal 'door en door' te drukken. Hebben jullie tips?

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

2

Re: Wat een gepriegel

Dan zou ik zeggen nog dunner uitrollen

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

en huishoudfolie erover doen, werkt het beste..
Ik heb deze tappits ook en het zijn Niet mijn favoriete tappits....... :nooo

4

Laat je plakje fondant heel even een beetje drogen, dan plakt hij minder.

Groetjes Marlies

5

Gum- / flowerpastegebruiken!
Of heel veel tylose door de fondant en dan ff laten drogen. Ik draai de tappits ook om en dan leg ik de paste erop en dan met de roller er overheen.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Ik gebruik sinds een paar dagen mexican paste en wil niks anders meer. Het vliegt de tappit uit.

Succes ermee!

7

je moet een klein beetje crisco op het dunne uitgerolde fondant met tylose doen.
dan blijven de letters nl op je werkblad liggen en kan je de fondant er voorzichtig om heen weghalen .
daarna de letters nog even verder laten uitharden en dan op de taart dan gaat het een stukkie beter

hoop dat het zo lukt succes

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

in je fondant een klein beetje tylose doen heel dun uit rollen de tappit in de poeders suiker doen dan in je fondant drukken en door drukken dat alles er in blift zitten dan een ligte tik geven op je werkbank en klaar is keer ik heb nergens geen moeite mee dus succes