1

Onderwerp: megamindy boetseren

Mijn nichtje wil een megamindy taart MET het masker EN megamindy geboetseerd. Ik kan echt niet mooi boetseren en nu was mijn vraag, Hoe maak ik dit zo makkelijk mogelijk. Ik heb deze mould gevonden maar kan die ook voor marsepein?? En weet er iemand hier een how-to ofzo van een menselijk lijf/megamindy??

Om al mijn taartjes te zien klik dan op de link
www.freewebs.com/channycakes

Re: megamindy boetseren

deze mould bedoel ik
http://www.maakjetaart.nl/osCommerce/images/vrouw.jpg

niemand????

4

Ik zou je graag helpen maar ik ben ook geen boetseerwonder...

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

ik weet niet of het mooi uit zo'n mal komt gezien het een harde mal is voor chocolade.

ik zelf zou zeggen, zoek wat plaatjes op van mm , goed kijkn naar verhoudingen ed en dan oefenen en proberen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Als ik de mal zie denk ik persoonlijk dat het een beetje op een aangeklede stijve paspop zou kunnen gaan lijken. :)

MM is ook wel een moeilijk hoor als je nog niet veel boetseer ervaring hebt.
Ik vond haar ook nog lastig en ik kan denk ik wel zeggen dat ik inmiddels vrij ervaren ben. ;)
Mischien het gewoon bij het masker houden en hele mooie uitgesneden mega mindy letters voor haar naam?
Nichtjes kunnen soms wel meer willen. :D

heb je de mjam taart trouwens?
Bij mijn bruidstaart zie je foto's van de been en arm stap voor stap, dan is het vaak makkelijker oefenen.

nee die ken ik niet. Waar kan ik die vinden??? In ieder geval bedankt voor de uitleg

8

chantalkoordes schreef:

deze mould bedoel ik

OEPS!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

9

Ik heb trouwens een boekje waarin deze mallen (van flexibel spul) gebruikt worden en de poppetjes zien er allesbehalve stijf uit! Maar ik denk dat je wel flink wat ervaring moet hebben om dat voor elkaar te krijgen. En ach, MM is een tekenfilmfiguur en stoer, niet gracieus ofzo... Voor dat geld kun je het toch proberen?

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be