Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
- Van: Alkmaar
Onderwerp: Bisquitrecept erg droog
Ik was vergeten bisquitmix te bestellen dus ik had het bisquitrecept geprobeerd van de site. Maar deze is heel erg droog! Ik heb 'm om 20 minuten korter gedaan want hij moest 45 min maar hij werd zo bruin.. Dit is het recept. Hebben jullie nog een ander (beter) recept?
Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??
- Van: Ede
Re: Bisquitrecept erg droog
Het recept klopt wel maar is idd wat droog. Het helpt om je bescuit daarna te tremperen (ik doe dat zelf met suikerwater of kirsch) dan wordt ie minder droog. Andere tips zijn om het in huishoudfolie te wikkelen en een nacht te laten staan (wordt de buitenkant ook zachter) of een nachtje in de vriezer te zetten.
Maar ik moet zeggen dat ik uiteindelijk het bescuit van de mix toch lekkerder vind en zachter. (niet zo droog)
Groetjes Marlies
- Van: Nijkerk
Ja als je eenmaal mix gewend ben wil je nooit meer anders 
Groetjes Jo
www.taartwizard.nlLeer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
- Van: bodegraven
5 Reactie door sonnig 21-06-2009 22:08 Laatst bewerkt door sonnig (21-06-2009 22:08)
jolanda71 schreef:Ja als je eenmaal mix gewend ben wil je nooit meer anders 
Ik vind de bisquit van de mix idd ook het lekkerste maar die was ik dus vergeten te bestellen 
Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??
sonnig schreef:jolanda71 schreef:Ja als je eenmaal mix gewend ben wil je nooit meer anders 
Ik vind de bisquit van de mix idd ook het lekkerste maar die was ik dus vergeten te bestellen 
Volgend keer even aan mij vragen of ik wellicht nog een kilootje overheb 
Groetjes Rineke
- Van: Hoorn
Ach, zelf gemaakt blijf ik een goed alternatief vinden, vooral als het melkvrij moet zijn. Maar dan inderdaad wel tremperen! Wordt ie bijna net zo lekker als de mix!
If life gives you lemons, make lemoncurd.
Berichten [ 7 ]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren