1

Onderwerp: Champagnecreme de luxe invriezen?

Hallo hallo allemaal,

Mijn eerste topic ooit en zal me binnenkort eens netjes voorstellen!
Door drukte (what else is new!) komt het er maar niet van!
Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik wel van jullie expertise gebruik wil maken namelijk.....kan ik champagnecreme de luxe invriezen?

Heb me rot gezocht maar kan niks vinden!

Thanx alvast
Tal

2

Re: Champagnecreme de luxe invriezen?

Ja kun je gewoon invriezen, ik neem aan dat je het recept van Annelies55 bedoelt? Staat ook op mijn site bij Recepten en dat kun je gewoon invriezen!

Sukes!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Oh Lara, je maakt me helemaal blij! Kan ik dit weekend lekker aan de slag voor mijn eerste bruidstaart volgende week....gloeps!

Laatste vraagje; dagje van te voren ontdooien in ijskast en dan weer opkloppen of liever goed doorroeren?

PS jouw site stond als eerste bij mijn favorieten, je recepten zijn zo'n beetje mijn bijbel!

4

Hoi Chantal, gewoon laten ontdooien en je hoeft het niet meer op te kloppen hoor, eigenlijk niks ;)

En dank je wel voor je lieve woorden, doet je harstikke goed!! :o

5

Lara M. schreef:

Hoi Chantal, gewoon laten ontdooien en je hoeft het niet meer op te kloppen hoor, eigenlijk niks gewoon in de taart doen ;)

En dank je wel voor je lieve woorden!! :o

Sukses h

6

Thanx again!
Zal volgende week dan eens voor de eerste keer de taart showen en natuurlijk voorzien van alle bakperikelen en smaaksensaties!
Gek genoeg ben ik (nog) niet nerveus en dat terwijl het mijn eerst bruidstaart wordt, vier hoog, wonky style....gloeps!