Onderwerp: magic sparkles
hoi, ik heb laats de magic sparkles gekocht maar hoe maak ik daar fijne glittertjes van? in het potje zijn het grote stukjes en toen ik ze kocht zei de man dat ik ze fijn moet maken maar ik was even vergeten te vragen hoe
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » magic sparkles
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi, ik heb laats de magic sparkles gekocht maar hoe maak ik daar fijne glittertjes van? in het potje zijn het grote stukjes en toen ik ze kocht zei de man dat ik ze fijn moet maken maar ik was even vergeten te vragen hoe
huh? ik heb ook een potje magic sparkles maar dat is echt heel erg fijn spul, viel mij juist beetje tegen, dacht dat het grotere glitters zouden zijn
die fijne glitters zijn van sk en heten gewoon sparkles.
die grovere tja zeg maar vlokken kun je wel fijn maken in een peper of zoutmolen.
Of met een vijzeltje.
die fijne glitters zijn van sk en heten gewoon sparkles.
die grovere tja zeg maar vlokken kun je wel fijn maken in een peper of zoutmolen.
Volgens mij is het juist andersom? Toch?
Ik heb deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=57
Die andere heten hologram sparkles geloof ik?
Nee, degene die evelien bedoelt zijn niet te koop in de shop. Ze waren op de beurs bij Karen Davies te koop en zijn vergelijkbaar met de Cake Sparkles in de shop.
ik denk dat evelien deze bedoelt
http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … Path=34_56
ik had net ff op mijn potje sparkles gekeken, dat zijn idd die uit je lnkje, maar op mijn potje staat geen magic, vandaar...
M. wat is een vijzeltje?
Aha nu ik snap
Een vijzeltje is zo'n stenen soort stamper met schaaltje, zie je weleens bij de toko...
owww.... ik snap m
of door een zeefje, spullie dr op en dr door heen duwen/vegen
Met het uiteinde van een theelepeltje in het potje stampen!
Ik heb een handkeukenmachine en daarbij een klein hakmolentje. Werkt met nagenoeg alles (van hakken van kruiden, koekjes en noten tot het maken van botercreme 1:1 zonder poedersuikerwolken) Zou dit ook makkelijk in kunnen.
gewoon tussen je vingers in verkruimelen, ik dacht ook dat het fijner was, maar het is wel heel mooi spul, zeker de lichtroze, die is zo doorschijnend dat het wel heel mooi glinstert
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » magic sparkles