Onderwerp: voetbal pan wie heeft ervaring
wie weet raad ik heb een wilton voor gevormde voetbalpan maar nu mij nvraaag wie heeft er ervaring mee hoe bekleedik hem en wie weet hoe ik dit het makkelijkt doe
graag hulp dank jullie wel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » voetbal pan wie heeft ervaring
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie weet raad ik heb een wilton voor gevormde voetbalpan maar nu mij nvraaag wie heeft er ervaring mee hoe bekleedik hem en wie weet hoe ik dit het makkelijkt doe
graag hulp dank jullie wel
Ik heb hem maar het lukte me niet om de cake heel uit te halen. Ik bak tegenwoordig in de blanda als ik een (voet)bal taart moet maken. Vandaag nog heb ik een blanda gebruikt ipv de voetbalpan.
http://www.wilton.com/downloads/paninst … tsBall.pdf
ik heb de pan ook, 1 keer gebruikt maar ik kreeg het er ook niet uit, vandaag moet ik weer een voetbal maken dus ben benieuwd!
bedoel je de halve voetbal??? daarvan heb ik van de wiltonsite de templates gedownload, uitgeprint, uitgeknipt en gesealed. overtrekken op fondant en losse vlakjes op de taart leggen. ik heb met deze vorm geen moeite om hem uit de vorm te halen.
ps riet, ik heb je 2x teruggemaild over de icing sheet, maar ik denk dat ze niet aankomen. ik hoor het wel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » voetbal pan wie heeft ervaring