1

Onderwerp: Olivier Bommel

heeft iemand een howto van Olivier Bommel? Een kennis van me wil voor haar man graag een taart met een vissende olivier bommel, maar het lijkt me nogal lastig... Ik heb de zoekfunktie al gebruikt maar ik kan nog niets vinden...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: Olivier Bommel

Als je op google Olivier B Bommel intypt en op afbeelding zoekt vind je misschien wel een leuk plaatje...

Succes!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

3

Als hulpje van Heer Bommel moet ik hier natuurlijk even op 'inhaken' om toch in visserstermen te blijven :)
http://www.catawiki.nl/assets/1/2/0/8/208113e0-d1b3-012b-919c-0050569439b1.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

hahaha ja dat plaatje was ik ook al tegen gekomen ;) echt leuk maar om het zo 3d te boetseren, daar ben ik nog lang niet ervaren genoeg voor hahaha, ik moet die taart morgen ook al klaar hebben, was een onverwachts tussendoortje dus ze zei ook als het maar met vissen te maken heeft en olivier bommel zou leuk zijn maar lukt het niet dan niet dsu ik ga het gewoon proberen en lukt het niet ga ik gewoon een mannetje aan het vissen zetten ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

5

Kan je niet een how to van beertjes zoeken?

Groetjes Marlies