Re: Kussentaart met tiara en toverstafje
heel heel gaaf zeg. Wat prachtig gemaakt!
Wat zal dat prinsesje zich bijzonder voelen met zo'n plaaaaaaatje van een taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kussentaart met tiara en toverstafje
heel heel gaaf zeg. Wat prachtig gemaakt!
Wat zal dat prinsesje zich bijzonder voelen met zo'n plaaaaaaatje van een taart!
Mensen die de template(patroon) willen hebben aub mij even een mail sturen .
Mensen die de template(patroon) willen hebben aub mij even een mail sturen .
ik wil gewoon dat je bij mij thuis een aantal voor mij maakt, dat is toch niet teveel gevraagd, toch
De taart is echt prachtig geworden,mooie tiara heb je gespoten en het stafje erbij is ook helemaal leuk.
Natacha schreef:Mensen die de template(patroon) willen hebben aub mij even een mail sturen .
ik wil gewoon dat je bij mij thuis een aantal voor mij maakt, dat is toch niet teveel gevraagd, toch
Vind ik niet hoor ................................en als je dan toch bezig bent,mag je er bij mij ook wel een paar komen maken

[quote=Denisj
Moooooooooooooooooi!!!!! Tiara is mooi, maar dat kussen zelf ook; echt leuk gedaan!! 
wat een prachtig geheel... waanzinning mooie tiara en je kussen is ook een plaatje!!
Wouw super!
Erg mooi gedaan die tiara en het stafje.
SuperGAAF!
[quote=Denisj
Natacha schreef:Mensen die de template(patroon) willen hebben aub mij even een mail sturen .
Ik heb er nog twee liggen kom ze maar halen 
Ik hou mij ook aanbevolen voor de template...
Hij is errug gaaf!
zoooooooooo ontzettend gaaf prachtig gemaakt
Wat ontzettend gaaf, wow, heel bijzonder !!!
Wat een mooie taart zeg.
Onwijs mooi!!!!!!!!!! En die template zou ik ook wel graag willen!
Prachtig kussen zeg, maar die tiara is geweldig mooi!!
En het stafje erbij, maakt het echt helemaal af!! 
Super gaaaaaaaaf gemaakt!!! 
Hij is supergaaf die kroon. Zou ook de template we lwillen voor ooit in de toekomst.
En ik vind dat de staf het inderdaad helamaal af maakt.
monique53 schreef:Natacha schreef:Mensen die de template(patroon) willen hebben aub mij even een mail sturen .
Ik woon niet zo ver van je dus kom ik ze zo halen.
Wat heb jij weer een prachtige taart geproduceerd.
Heel mooi weer!!!!!!!!!!!!
Natacha schreef:monique53 schreef:ik wil gewoon dat je bij mij thuis een aantal voor mij maakt, dat is toch niet teveel gevraagd, toch
Ik woon niet zo ver van je dus kom ik ze zo halen.
Wat heb jij weer een prachtige taart geproduceerd.
Heel mooi weer!!!!!!!!!!!!
Nou als jullie nou allemaal gezellig workshopje tiara komen volgen
wooooow die is gaaf
knap werk
Wow...wat een gave tiara en wat een schitterend stafje... Oh! positief jaloers op je spuitkunst
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kussentaart met tiara en toverstafje