Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Honkbal taart... hmmm ik weet niet
Pagina's 1
Misschien een honkbalknuppel?
Ik vind hem niet kinderachtig hoor 
ja zat ik ook aan te denken, maar dan krijg je zo een homp marsepein.
Mischien een ponpon of hoe die dingen ook heten, de chearleaders gebruiken ze 
misschien een wit lijntje om het bruine vlak??
verder vind ik hem super gaaf!
Pff,lastig ben ook niet helemaal wegwijs in honkbal,vindt hem zo ook al heel leuk,misschien een scorebord met vette letters HOME-RUN,roep ook maar wat hoor!!
Ik zat ook meteen aan een honkbalknuppel te denken.
Hij is helemaal leuk!
Of je baseball een beetje meer zo maken, met van die stiksels:

Op de een of andere manier mis ik iets in de kleur zwart, maar ik heb geen idee wat...
Ik vind hem ook leuk, zou er geen dingen meer bijdoen, misschien wel grotere letters gebruiken voor de naam maar verder is ie stoer hoor zo!
een knuppel. Ik heb laatst ook een honkbaltaart gemaakt en de knuppel met oma's cake gemaakt als basis en die bekleed met marsepein.
Ik zou geen knuppel erbij leggen, die heb je in het klein rondom al gemaakt. Wel inderdaad kijken voor meer stikseleffect op de bal. En ik snap je bruine hoekje niet echt, is dat het veld of iets anders?
Ziet er leuk uit!, Misschien nog wat gras maken?
Mooi gemaakt zeg!!
een handschoen???
Ik had ook laatst een honkbaltaart gemaakt en een tamelijk platte knuppel erop gelegd.
Ik miste ook een handschoen.
En ander idd het stikseleffect en wit randje
Ik vind hem heel leuk 
Zelf heb ik een poosje 'serieus' gesoftbald (in Jong-Oranje, vandaar serieus
) en je kan inderdaad maken wat de anderen al zeggen: Handschoen, knuppel, een Honk?? Of een heel veld maken (dus nog foutlijnen erbij).
Een helm (aan slag heb je dat aan) slaghandschoentjes... Je kan nog helemaal losgaan 
Maar ik vind hem wel erg leuk en zou misschien alleen nog de foutlijn maken en dan het stiksel op de bal, dan is hij al helemaal goed 
Ik dacht ook meteen een knuppel, een handschoen zou ook leuk zijn, maar je hebt kans dat het dan een beetje te druk wordt. Volgens mij heb je aan de zijkant kleine knuppeltje geplaatst, of niet? Ik vind 'm zo eigenlijk best al leuk. Als het je lukt is zo'n stiksel als eerder genoemd wel leuk en misschien zou een plat randje bovenop de taart, in de kleur bruin die je gebruikt hebt, het geheel iets meer afmaken. Maar dat witte randje voegt ook al wat toe. Hij is leuk!
Als Die Hard honkbal fan vind ik hem helemaal geweldig maar inderdaad een handschoen met daarin de bal was niet verkeerd geweest.
@mascha, wat gaaf!!! Dat was voor ik moest stoppen toch wel mijn doel.
Michelle dat is een leuk idee, ga ik onthouden voor een volgende keer.
Superleuke taart! 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Honkbal taart... hmmm ik weet niet