1 Laatst bewerkt door Natacha (17-06-2009 11:22)

Onderwerp: Feyenoord (shirt)met bal!

Wat een ramp deze taart de vlakken kwamen helemaal niet uit en hij hobbelt aan alle kanten ik was er helemaal niet tevreden over ...verre van dat!

Mijn man had toen de taart klaar was nog een leuke opmerking
"wie ziet de fout"??
Nadat hij dat had gezegd kon je me helemaal wegdragen maar gelukkig vonden ze de taart zelf helemaal geweldig! :)
Wel leuk dat taarten maken maar je heb er soms wel een hoop stress van!
Ik ben er nog zo lang mee bezig en ik had er nu twee op een dag en dat is voor mij nog echt te veel heb bijna mij bed niet gezien...beter plannen de volgende keer.

Gevuld met aardbeien creme ,aardbeien gelei en... ja hoor..aardbeienkwark
Komt tie!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ISO3SQK6.jpg

De andere staat bij de normale taarten..."normaal" nee dat was deze niet kijk maar!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125433295

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

2 Laatst bewerkt door Levybrittnoa (17-06-2009 11:51)

Re: Feyenoord (shirt)met bal!

Nouuuuuuu hij is juist super mooi!!! Ik vind hem te gek! Mannen.. hahahaha.

Lieve groetjes Yvonne

3

nou,ik vind hem toch super mooi

Be in love with what you have

ik zit nu heel de tijd te kijken wat de fout is maar kan hem niet ontdekken. Misschien iets met de kleuren van het shirt???? Dat iso ok echt meer een mannen ding hihi

of zijn het de 2 witte vlakjes tegen elkaar???

6

De fout zie ik wel direct, maar zal 'm niet verklappen!

Groet, Jolanda

7

WOWIE wat een gave voetbalshirt/bal, geweldig

8

Jol321 schreef:

De fout zie ik wel direct, maar zal 'm niet verklappen!

:lol: ben benieuwd Jolan want ik had hem zelf nooit gezien!
Heb al eens eerder een Feyenoord taart gemaakt en daar de fout NIET in gemaakt

9

patriciakleij schreef:

of zijn het de 2 witte vlakjes tegen elkaar???

Nee de vlakjes kloppen zo en zo niet maar dat is niet de fout ..ik geef toe dat het niet makkelijk te zien is

10

Bedoel je dat Rotterdam boven staat en Feyenoord onder? Wat maakt dat nou uit. Ondanks dat je er niet helemaal tevreden over was, vind ik hem heel leuk geworden, echt voor een voetbalfan!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

Annemiek schreef:

Bedoel je dat Rotterdam boven staat en Feyenoord onder? !

;)

Volgens mij kun je voor de vlakken wel de vijfhoek zwart gebruiken op de bal (zoals op een echte bal) en op een recht stuk kom je dan niet uit (heb ik wel eens bij Kwebbeltje gelezen) en gebruik je daar de zeshoek.

Groet, Jolanda

12

Heb ik ook gedaan !
De helft van de taart kwam wel uit en daarna de zeshoek alleen gebruikt maar kwam nog niet uit moest ze heel erg uitrekken denk ook dat het komt omdat de bol niet helemaal rond is(blanda bol)

13

Annemiek schreef:

Bedoel je dat Rotterdam boven staat en Feyenoord onder? Wat maakt dat nou uit. Ondanks dat je er niet helemaal tevreden over was, vind ik hem heel leuk geworden, echt voor een voetbalfan!

Het is een klein detail maar ik vindt het wel irritant als je een logo namaak moet hij ook precies hetzelfde zijn .

14

Ziet er toch super uit hoor :Y

15

Natacha schreef:

Heb ik ook gedaan !
De helft van de taart kwam wel uit en daarna de zeshoek alleen gebruikt maar kwam nog niet uit moest ze heel erg uitrekken denk ook dat het komt omdat de bol niet helemaal rond is(blanda bol)

Dacht, dat ik het omgekeerd zag....? Dus 6hoek op de bal en 5 hoek onder. Maakt niet uit hoor, maar misschien kwam je daarom niet uit.

En ik ben het met eens over het logo: als je het namaakt, moet het kloppen...

Groet, Jolanda

16

Jol321 schreef:
Natacha schreef:

Heb ik ook gedaan !

Dacht, dat ik het omgekeerd zag....? Dus 6hoek op de bal en 5 hoek onder. Maakt niet uit hoor, maar misschien kwam je daarom niet uit.

?? Ik ben begonnen met de zwarte vijfhoek op de bal daarna de witte zeshoeken rondom toen kon ik nog een keer de zwarte vijfhoek gebruiken en toen klopte het niet meer.....wat doe ik verkeerd??heb ik ze verwisseld??

17

Hier zijn d emannen echt dol van Feyenoord,ik vind het een supertaart hoor!!
Echt hardstikke gaaf en de vlakjes anders,was mij nog niet opgevallen :)

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

18

Ik vind het een supertaart en mannnen.......!

19

Natacha schreef:
Annemiek schreef:

Het is een klein detail maar ik vindt het wel irritant als je een logo namaak moet hij ook precies hetzelfde zijn .

Logisch dat ik dat niet zie!! Ik ga niet echt samen met voetbal :lol:. Fijn zo'n echtgenoot die het meteen opvalt en dat nogal subtiel brengt :s. Maar goed, ik zie het niet en vind het een onwijze leuke taart!

Groetje,
Toetje

20

Natacha schreef:
Jol321 schreef:
Natacha schreef:

Heb ik ook gedaan !

?? Ik ben begonnen met de zwarte vijfhoek op de bal daarna de witte zeshoeken rondom toen kon ik nog een keer de zwarte vijfhoek gebruiken en toen klopte het niet meer.....wat doe ik verkeerd??heb ik ze verwisseld??

op de bal hadden alle zwarte vlakjes de vijfhoek moeten zijn volgens mij. jij hebt in de onderste rij, 6hoekige zwarte vlakken gedaan. daar ligt het volgens mij aan. ik weet het niet zeker, ik heb zelf nog nooit een ronde voetbal gedaan, alleen vlakke vloetballen ;)
verder leuke taart, jammer van de verkeerde club ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

21

Klopt!
Ik ben begonnen met zwarte vijhoeken maar omdat het niet uitkwam ben ik verder gegaan met zwarte zeshoeken ook omdat de ruimtes te groot waren moets zelfs die nog helemaal uitrekken.
Ik denk dat de bal niet helemaal rond is en de uitstekers voor deze maat bol te klein zijn dat ik de volgende bal (als die er komt want heb gelijk een hekel aan ballen maken :lol: ) met grotere vlakken begin.