26

Re: samen met mijn vriendin gemaakt

kwebbeltje schreef:

tja, dan kan ik er toch niets aan doen dat meerdere mensen een taart van mij willen ;)

Echt niet? :P Je maakt echt superleuke taarten, dus terecht dat andere mensen graag een taartje van jouw hand willen :Y. En wat een verhaal :D, echt superlief dat je toch ben gaan freubelen met je vriendin. Ik heb persoonlijk nog nooit met mmf gewerkt, maar wil het wel eens gaan proberen. Bekleden doe ik echt met marsepein, fondant is veel te zacht, het smelt gewoon in m'n vingers gek word ik ervan. Maar ik boetseer er wel graag mee. Het is echt een hele leuke Bumba geworden :thumb:.

Groetje,
Toetje

27 Laatst bewerkt door Sannn (17-06-2009 08:42)

Nou, ondanks dat je het moest doen met datgene wat je in huis had, vind ik het een lieve taart geworden!!

Maak je je MMF eigenlijk zelf?

Groetjes San

28

Heel leuk geworden maar vooral superleuk samen gemaakt zeg!!
En hier ook een marsefond fan, heb zelfs mensen laten "testen" die zeiden dat ze geen marsepein lusten, nou mooi dat ze voor de marsefond kozen en niet voor de fondant alleen ;) :-D

Maarre Brenda, superopgelost zo enne je vriendin is nu ook al aangestoken met het virus?

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

29

Mooie taart geworden hoor en ja ken dat"kan jij voor mij nog even een taart maken"   :lol: doe ik evennnnn (not) al ben jij wel snel vindt ik .
En dat samenwerken zegt mijn vriendin ook "zal ik je komen helpen"...nee.. dan ben je nog langer bezig :S leuk aangeboden maar liever niet

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!