1 Laatst bewerkt door jennydeacon (16-06-2009 19:33)

Onderwerp: Eerste Taart! Dora

Voor de verjaardag van mij dochter wilde ik wat anders. Zij is weg van Dora, dus heb ik een Dora puzzle taart gemaakt. Het is een chocolade taart met aarbei-slagroom vulling, haar favoriet. Het ging ook nog even mis, ik had hem van tevoren gemaakt en onafgedekt in de vriezer gedaan. De dag voor haar verjaardag heb ik hem er uit gehaald om te ontdooien en toen ging hij smelten! Gelukkig viel het mee en heb ik al eerder foto's gemaakt.

P.S Weet iemand een makkelijke manier om de bovenkant van de taart glad te krijgen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DB4FZD78.jpg

Bedankt voor alle inspiratie,
Groetjes, Jennifer

2

Re: Eerste Taart! Dora

Knap gepuzzeld, zeker voor de eerste keer!!!
Errug leuk!

Liefs van Tries!!

3

Erg mooi gedaan. Dat ziet er niet ut als een eerste taart! ;)

En het glad krijgen: de onderkant van de biscuit gebruken glad afsmeren met botercreme en voor de fondant/marsepein zweren de meesten bij een smoother, ikzelf doe het lekker met mijn handen :o

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

Hij is leuk!!!!!! Mooi gedaan!

Lieve groetjes Yvonne

5

Met een smoother flink over de taart heen strijken,worden ze echt mooi glad van,verder is je taart heel erg leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

Ik vind je taart erg mooi gepuzzeld

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

7

Bedank voor de leuke reacties! Ik heb een smoother besteld voor de volgende. Ik was vergete te zeggen dat toen ik die taart maakte voor mij dochter was mijn zoon net 3 weken! Dat was heftig..

Bedankt voor alle inspiratie,
Groetjes, Jennifer

8

Ik heb zelf twee smoothers. Kan ik ook nog wat tegendruk geven....

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!