Re: prinses Guusje
prachtige taart, geweldig mooie ogen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » prinses Guusje
prachtige taart, geweldig mooie ogen!
zoo vrolijk en zoo lief!
Wat een geweldig mooie prinses / taart
Super taart weer!!!
Je heb echt een super style van taarten maken!!...zo mooi die gezichtjes!!
Lees net dat je die 3d puzzelt? maak je ze dan wel na van een puzzel plaatje of uit je hoofd van een bolletje een gezichtje maken?
Het is eigenlijk een beetje een combinatie van beide technieken; voor sommige onderdelen gebruik ik het puzzelplaatje en voor andere onderdelen vind ik het soms makkelijker om rechtreeks op het plaatje te vormen.
Echt supermooi! Ik heb me vorige week meteen ingeschreven voor de gastworkshop Matroesjka bij Conchita en ik ben nu nog aan het twijfelen tussen 't puzzelen en pip-style. Ik ben echt helemaal weg van jouw stijl!
super weer!!
je gebruikt altijd van die mooie felle kleurtjes!!
welke zijn het als ik vragen mag?
Wat een gave taart zeg

Ik hou het in de gaten want ik wil echt een keer een workshop bij je doen.
Kom je ook een keertje in de buurt van Alphen aan den Rijn?????? 
Echt supermooi! Ik heb me vorige week meteen ingeschreven voor de gastworkshop Matroesjka bij Conchita en ik ben nu nog aan het twijfelen tussen 't puzzelen en pip-style. Ik ben echt helemaal weg van jouw stijl!
Niet twijfelen...gewoon inschrijven voor allebei; gezellig toch!!!!!
Wat een gave taart zeg
![]()
![]()
Kom je ook een keertje in de buurt van Alphen aan den Rijn??????
Ik geef ook workshops op locatie; dus als jij een locatie hebt (misschien heb je thuis ruimte) voor 5 a 6 personen, dan kom ik naar Alphen aan de Rijn hoor.
Neem gerust even contact met mij op indien je interesse hebt.
A.s vrijdag is er overigens nog plaats voor de workshop puzzelplaatje die ik in Tilburg ga geven, maar misschien vind je dat te ver weg of te kort dag?
Borg schreef:Wat een gave taart zeg
![]()
![]()
Kom je ook een keertje in de buurt van Alphen aan den Rijn??????Ik geef ook workshops op locatie; dus als jij een locatie hebt (misschien heb je thuis ruimte) voor 5 a 6 personen, dan kom ik naar Alphen aan de Rijn hoor.
Neem gerust even contact met mij op indien je interesse hebt.
A.s vrijdag is er overigens nog plaats voor de workshop puzzelplaatje die ik in Tilburg ga geven, maar misschien vind je dat te ver weg of te kort dag?
Dan kom ik ook 
Superschattige taart, alweer zo'n mooie van jou!
Een hele leuke,mooie taart heb je gemaakt en ook super gepuzzeld,heel sprekend kijkt ze.
Prachtig! En ik lees net dat je je prinsesjes zelf tekent! Echt super hoor!
Prachtig Marjoleien.
Mag ik vragen waar ik dat plaatje kan vinden op internet?
Prachtig Marjoleien.
Mag ik vragen waar ik dat plaatje kan vinden op internet?
volgens mij nergens, want ze tekent ze zelf!
Zo dat is helemaal knap.
Jammer, ik had graag zo een taart willen maken. Althans..... proberen.
Zo dat is helemaal knap.
Jammer, ik had graag zo een taart willen maken. Althans..... proberen.
ze geeft workshops! 
nee hoor, ze geeft workshops op lokatie! 
super leuk geworden, en geen rimpels haha maar ik ben alsmaar aan het oefenen en die van mij zijn ook al jeugdig en glad, wil ze allleen zo maken dat ze anders worden en niet steeds die van jou namaak, maar dat valt niet mee als je eenmaal die van jou hebt gemaakt ze zijn zo ontzettend leuk
echt supermooi, een waar kunstwerk!
Wat een geweldige taart zeg en wat een kleuren!!! Welke kleur heb je gebruikt voor de achtergrond?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » prinses Guusje