Onderwerp: hoe krijgen jullie je taarten mooi glimmend??
Ik ben een "verse" bakster,
en wil graag weten hoe jullie taarten er zo prachtige glimmend uit zien...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » hoe krijgen jullie je taarten mooi glimmend??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben een "verse" bakster,
Nou, glimmende taarten hebben we liever niet Dat zou betekenen dat ze een beetje zweten en daar worden we niet blij van
Waarschijnlijk bedoel je dat ze allemaal zo egaal en mooi fel van kleur zijn? We gebruiken geen poedersuiker om er voor te zorgen dat de marsepein/fondant niet plakt, maar we gebruiken crisco. Dit is een plantaardig vet waardoor de marsepein/fondant niet plakt en geen vale vlekken krijgt
Als je de zoekfunctie gebruikt kun je overigens ook een heleboel vinden, deze vraag is al heel vaak gesteld!
Ik doe juist heeeel erg m'n best om m'n taart NIET glimmend te krijgen!
En dat valt voor mij hier niet mee: het is zelfs nu ( half 1 's nachts) nog zo heet dat m'n bekleding plakt en glimt dat 't niet mooi meer is )
Dus ik kan je helaas niet aan een oplossing helpen !
Getsie Adrienne, wat vervelend dat het weer zelfs op zo'n tijdstip niet meewerkt! Hopelijk komt het nog goed met de taart En wij al zeuren als we in Nederland een soort van 'zomer' hebben
Hopelijk komt het nog goed met de taart
Ik ga 'm morgen posten!
(Ga nu lekker douchen en dan tukken. )
Op de foto zal het, hoop ik, niet zo heel erg zichtbaar zijn, maar met je neus erop... Getver!
Maar bedankt voor je medeleven, dat doet altijd goed!!
Ik zal wat positieve straling naar je toe sturen Ben benieuwd hoe hij geworden is! Zal er niet met m'n neus tegen aan gaat zitten
als je hem normaal glimmend wilt dan bestaan er spays in de webshop (bij glans en glitter) en daar spuit je ze dan mee in
grijns......nee ik wil geen zweet taart,
maar heb een enkele keer wel een vlekje suikerbakkerspoeder,
wat ik liever niet zou hebben...
grijns......nee ik wil geen zweet taart,
maar heb een enkele keer wel een vlekje suikerbakkerspoeder,
wat ik liever niet zou hebben...
Je kunt crisco gebruiken om je werkvlak mee in te vetten, dan kun je zonder problemen je marsepein uitrollen zonder dat het plakt. Ik probeer de poedersuiker altijd zo min mogelijk te gebruiken want die vlekjes krijg je idd haast niet weg.
ik rol gewoon uit op een stuk zeil zonder poedersuiker o.i.d.
Gaat prima en blijft niet plakken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » hoe krijgen jullie je taarten mooi glimmend??