1 Laatst bewerkt door birgit58 (01-07-2009 09:41)

Onderwerp: communie taart en eerste stapel

hmmm  het viel niet mee, heb erg mijn best gedaan, was bloednerveus maar voor een beginner gaat het, heb al twee dagen getwijfeld of ik hem hier zou zetten, want ik zie op de foto's zoveel fouten. maar op 27-04-2009 ontdekte ik dat je taarten kunt decoreren dus mag dat nog wel denk ik.
dus toch maar.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OT77GOZC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KFQHVYBO.jpg

Niemand is gelukkig, wees Niemand

2

Re: communie taart en eerste stapel

heel leuk gedaan. wow wat een werk. de ontvanger is er erg blij mee zo te zien

3

er is nogal wat scheef en verzakt maar voor de eerste keer en ingevroren geweest op twee adressen en voor het ontdooien naar een derde adres auto in auto uit, en daarna mee naar de feestlocatie valt het allemaal lichtjes mee, wel veel van deze site gehaald en dan al werkende komen er vanzelf ook eigen ideetjes gelukkig.

4

Ik vind het knap hoor voor een beginner! Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt, heel stijlvol, echt passend bij een communie vind ik.
En dan al stapel en 1 met pilars, super! 

Als je voor de link van de foto's [img]zet en erachter[/img] dan kunnen we ze direct zien.

Groet, Jolanda

5

Hey Birgit,

Ik kijk niet zo vaak in deze rubriek, dus fijn dat je me er ff op wees.
Voor een eerste stapeltaart mag je echt niet klagen hoor. En je zult zien ook als je langer bezig bent dat er op elke taart wel iets aan te merken is ( door jezelf! )

Ik zou zeggen : Ga zo door!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Op je eigen taarten ben je altijd kritischer dat die van een ander.
Ze zien er super mooi uit!
Ik ben ook nog een "beginner" en kan hier alleen maar van dromen.

7

Een prachtige taart heb je gemaakt met mooie zachte kleurtjes.
Het jongetje kijkt ook erg gretig,volgens mij kon hij niet wachten eer hij een stukje kreeg :lol:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

dank je wel voor jullie lieve berichtjes maar had ze eigenlijk liever wat kritischer, want wat is er gebeurd of wat deed ik fout zodat het bovenste taartje bijv, de fondant deed zakken, die is niet eens in de vriezer geweest die maakte ik dag van tevoren. en zou ik de botercreme dikker moeten doen dat ik dan de laagjes niet meer zie of moet de fondnt dikker. ik leer graag snel en veel haha want dan kan ik weer verder. steeds dezelfde fouten maken vind ik erg frusterend, groetjes Birgit

9

Prachtige taarten en wat een lieve kleuren!

10

wat een lieve eerste stapel :) :Y

11

Hallo Birgit! 

Ik las net in je mailtje dat je de communietaart af had, dus ik ben m maar eens gaan zoeken. Ik vind de kleuren schitterend en ik vind het heel leuk dat je meteen een heleboel verschillende technieken gebruikt hebt!
Je wilde graag eerlijke beoordelingen haha, het enige wat ik op te merken heb..is dat ik sommige taarten wat laag vind. Maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn, ik hou wel van een mooie hoge taart.

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

12

Mooie taarten en een mooi geheel!

13

Heel mooi!!!

14

Hoi Linda,

dank je wel voor je mailtje. je hebt gelijk dat ze laag zijn ze zijn zelfs allemaal even laag, maar ik zou niet weten hoe ik ze hoger moet krijgen dus dat ga ik nu uitzoeken, was zo al zenuwachtig genoeg, donderdag ga ik icing leren dat vind ik ook super leuk. jammer dat je het te druk hebt, begreep ik. misschien andere keer, heb veel van je geleerd.
Mijn dank is groot :thumb:

15

ah super leuk en echt knap birgit! ga zo door

Be in love with what you have

16

Ik vind ze gewoon hartstikke mooi !

Groetjes, Conny