1

Onderwerp: mixer dood...snik snik

Mijn mixer heeft het nu net begeven. (clatronic profi cook)
Balen!!!!

Ik was bescuitmix aan het maken en na een paar minuten hoorde ik een raar geluid, ben gelijk gaan kijken en wat zie/ruik ik!
Een vieze lucht en m'n gardes draaien niet meer dus gelijk m.n machine uitgedaan.
Ik moet nog 2 kapsels bakken....

Nu wil ik m wel laten maken als dat mogelijk is, maar ik weet niet of dat wel verstandig is ivm de kosten.
Heeft iemand hier ervaring mee?

En nu lees ik dat de 1 helemaal weg is van de Kenwood en de ander van KitchenAid?
Wat is het GROTE  verschil

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

2

Re: mixer dood...snik snik

BALEN zeg!!!!

Het GROTE verschil tussen Kitchenaid en Kenwood....DE PRIJS!!! :)

Heb je geen garantie op je eigen machine??

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Ken het probleem, de mijne 2 weken geleden stuk gegaan, nog wel garantie, maar mixer repareren duurt zo'n 4 weken zeiden ze.
Direct gegoogld, en jawel hoor, een kitchen aid gevonden voor een mooie prijs (Nieuw 395,- Kaviaar zwart), ze hadden ook nog wel een gele voor 378,- maar die kleur past niet bij de keuken lol, moet nu wel wachten tot de zwarte binnen is, maar heb dat er wel voor over.

Mijn menig is, koop gelijk een goede mixer, want de gewone huismixertjes zijn niet goed berekent op de massa's die wij gebruiken (dit was al de 2e die ik kapot draaide).

Groetjes Margreet

4

Heeey Wat leuk Roanne!
Je komt ook uut Nijverdal! Wat gezellig! Ben benieuwd waar je vandaar komt: ik woon in de Kruidenwijk.....

Ik heb nu zo snel 1tje geleend van een kennis 'uit grootmoeders tijd' zeg maar.
Ik moest nog 2 kapsels bakken maar die heb ik maar besteld bij de bakker. Met extra verzoek: min. 6 cm. hoog hahaha.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

5

Hhahaah, grappig zeg, was me nog niet opgevallen dat je uit dezelfde plaats komt.

Misschien dat wij 'nijverdallers'  te hardhandig ermee omgaan. :lol:

Groetjes Margreet

6

ik heb een kitchenaid van de makro,350 incl.wel wit,maar dat maakt mij niet uit

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

7

Ik heb de kenwood KM 040 via internetwinkel in beuningen gekocht.
www.digitalstreet.nl
Hij koste eur 382,00.
6,7 liter
waanzinnige machine en prachtig geborsteld rvs.

succes met verder zoeken.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy