1

Onderwerp: deze keukenmach/foodproccor geschikt voor biscuit mixen?

Hallo!

Wij hebben al een tijd een keukenmachine in de kast staan, ongebruikt;-). De handmixer trekt het niet lang meer en durf ik eigenlijk niet meer te gebruiken...

Nu vraag ik me af of dat ding er wel geschikt voor is...?

Het is een Kenwood FP693. 900Watt. Het is er zo

2

Re: deze keukenmach/foodproccor geschikt voor biscuit mixen?

Als ie mixt met van die messen onderin dan is het niet geschikt. Je hebt een klopper van bovenaf nodig om er lucht in te krijgen.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

er zit idd een dubbele garde bij. Die moet ik in het midden vastklikken. Ik ga het vanmiddag een proberen. Denk dat het alleen mogelijk met een kleine hoeveelheid. Probeer het eerst met 4 eieren denk...

volgens mij heb je dezelfde als ik, zit er ook zo'n kunststof mes bij? Ik mag niet klagen; net een heel mooi kapsel van gekregen van ca 6-7 cm (4 eieren, vorm van 18 cm). De smaak is nog ff afwachten, want hij komt maar net uit de oven... Ik ga het zowiezo ook nog proberen met de garde, wellicht wordt die nog luchtiger. Heb nl. weinig vergelijk als beginneling :-)

Hoe is het bij jou afgelopen? We zitten inmiddels bijna een maand verder, dus je hebt inmiddels of ervaring met de foodprocessor, of een nieuwe mixer gekocht?

Groetjes, Esther

groetjes, Esther

5

Wij hadden deze eerst ook, en heeft mijn taartjes niet overleefd haha :P

Groetjes Laura!

6

ik had er zo een gekocht, maar het deeg kroop onder het midden naar boven en door de plastic punt naar beneden richting motor....
1 met mengkom is echt aan te bevelen!

Groetjes, Dorothea.

7

Volgens mij werkt het niet.... :nooo

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

dan weet ik al wat ik moet vragen voor m'n verjaardag.. want dan zal ie 't wel niet lang meer doen :-(

groetjes, Esther