1

Onderwerp: lemon curd

Hoi,
Ik weet dat dit onderwerp al diverse malen aan bod is gekomen maar toch wil ik nog een keer erover beginnen...

Het gaat nl. om het volgende: Ik heb inmiddels stad en land afgelopen om lemon curd te vinden in de supermarkt. Vandaag naar Roermond geweest naar de AH XL ik had hier gelezen dat men het daar had uitgehaald maar helaas..... Kan iemand mij zeggen waar ik het kan uithalen in de omgeving Roermond???
Ik weet dat ik het zelf kan maken maar voor het gemak wil ik het gewoon kopen vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt voor het mee denken.

2

Re: lemon curd

Ik heb hem bij de gewone AH gehaald en de Jumbo...;)

Succes...

3

Bij ons hebben ze hem wel bij de AH XL, dus haal ik hem daar. Maar bij de Jumbo kunnen ze wel dingen voor je bestellen als ze het niet in het assortiment hebben.
Hebben ze voor mij wel vaker gedaan.

Groetjes Miranda     
http://cake4u.mijnalbums.nl/

4

Ik heb em ook van de Jumbo (moet wel een iets grotere jumbo zijn denk ik)

5

Marielske schreef:

Ik heb em ook van de Jumbo (moet wel een iets grotere jumbo zijn denk ik)

De Jumbo waar ik ga is niet zo groot.....;)
Misschien hebben ze niet overal hetzelfde assortiment....

6

voordat je in de winkel bent om een potje te kopen heb je het al zelf gemaakt....en geloof me...die is veel lekkerder dan uit een potje

Groet Corinne

7

Bij de Jumbo en ook bij de AH XL hier in Roermond is het anders gewoon te krijgen (staat bij de jam).
Succes ermee!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

8

corinne schreef:

voordat je in de winkel bent om een potje te kopen heb je het al zelf gemaakt....en geloof me...die is veel lekkerder dan uit een potje

je haalt me de woorden uit m'n mond! Of toetsenbord, in dit geval...
Echt, tis zo weinig werk om 't effe zelf te maken en inderdaad veel lekkerder!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

Hoi Leolis,
Ik ben extra maandag naar Roermond gereden naar de XL maar kon hem niet vinden. Ik heb nog gevraagd maar ook degene die me hielp kon hem niet vinden. Wel de lemon jelly ( was zelfs op reclame deze week ) maar de lemon curd niet....hier baal ik dan toch van. Ik zal volgende week eens naar de jumbo rijden in Roermond. Ligt in het nieuwe winkelcentrum geloof ik??

10

dianajuni1969 schreef:

Hoi Leolis,
Ik ben extra maandag naar Roermond gereden naar de XL maar kon hem niet vinden. Ik heb nog gevraagd maar ook degene die me hielp kon hem niet vinden. Wel de lemon jelly ( was zelfs op reclame deze week ) maar de lemon curd niet....hier baal ik dan toch van. Ik zal volgende week eens naar de jumbo rijden in Roermond. Ligt in het nieuwe winkelcentrum geloof ik??

Ja, klopt, in het Roercenter. De lemoncurd staat bij de jam. Ik vind de lemonjelly persoonlijk ook wel lekker als vulling in combinatie met de citroenkwark. Alleen is niet iedereen gecharmeerd van de stukjes schil die erin zitten.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

11

ik heb 'm bij de makro gekocht

12

Bij de intratuin in Roermond (bij Aan de Dis) heb ik ook lemoncurd zien staan. Trouwens daar hebben ze ook orangecurd, geen flauw idee trouwens of dat net zo lekker is als lemoncurd. De volgende keer dat ik er kom neem ik eens een potje mee.

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

Yes Yes!!!!!!:y
Ik ben naar intratuin Roermond gereden, moest toch nog een kadootje kopen voor vaderdag en ja hoor...daar stond lemon curd en ook orange curd. Daar heb ik ook meteen maar een potje van meegenomen. Kan ik dat ook een keer proberen.
Ik heb 2 potten citroenkwarktaartpudding gekocht dus ben benieuwd hoe het smaakt.