1

Onderwerp: Taartzaag

Weet iemand van jullie waar ik een taartzaag kan kopen? Ik heb wel een taartzaag met van die draadjes, maar ik wil er een met karteltjes. Mijn taarten zijn namelijk zo luchtig dat ik ze van binnen stuk trek met die draadjes!
Alvast bedankt!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Taartzaag

Je moet ook NIET trekken met de zaag, maar echt lichtjes zaagbewegingen maken. Dan gaat het eingelijk altijd goed.
Heb hier ook erg luchtige kapsels, maar geen problemen met het draadje hoor!
Moet zelf meehelpen met een scherp mes wanneer ik begin, anders trek ik ook de kapsels stuk!

Maar ik heb geen idee waar je taartzagen kunt kopen met kartelmes/draad?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

3

Volgens mij heeft deze kartels. Maar hoe vers ze hier ook zijn, het gaat hier altijd goed. Net wat Gonnie zegt, met een lichte druk en zaagbeweging kom je er prima door, wel zorgen dat je een klein sneetje in het begin zet.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Bij het suikeratelier hebben ze de taartzaag met karteltjes ik dacht 32,95 ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Marianne schreef:

Volgens mij heeft deze kartels. Maar hoe vers ze hier ook zijn, het gaat hier altijd goed. Net wat Gonnie zegt, met een lichte druk en zaagbeweging kom je er prima door, wel zorgen dat je een klein sneetje in het begin zet.

Nee, ik heb al gemaild, deze is met snaren, niet met zaagje. Maarre... bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

6

ik dacht juist dat het dezen is ook met deze moet je echt een zaag beweging maken aders gaat je kapsel nogsteeds stuk maar het heet niet voor niets taart zaag
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1226

ik weet dat ze bij de marskramer een taartzaag hebben maar of dat er 1 met karteltjes is ik heb geen idee.
Sorry kan je dus niet verder helpen behalve dan deze tip

8

Nee volgens mij is die bij de Marskramer dezelfde als deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=90

@taartdoos: ik heb even gekeken want ik had net voor iemand zaagjes besteld en dacht dat er kartels aan zaten, vandaar mijn reactie. Maar bij die ik hierboven noem is het een glad draadje en bij die dubbele is het een gedraaid draadje, als je snel kijkt lijken het karteltjes ;) Vandaar.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Als het goed is verkopen ze bij de ikea ook taartzagen
dat zit dan in een pakketje met 2 spuitzakken

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50133050

In Groningen is hij uitverkocht helaas :(

10

Die hele grote van Wilton heeft een zaagje:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1226

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

11

Als je toch een nieuwe gaat aanschaffen, zou ik zeker de grote taartzaag aanbevelen! Hij is prijzig, maar werkt echt super!! We gebruikten 'm bij Wendy voor de Assepoes jurk en inmiddels zijn Bien, Caroline en ik overstag en willen niet meer anders!

Groet, Jolanda

12 Laatst bewerkt door Poptie (16-06-2009 08:38)

Ik heb een hele simpele gekocht bij de C1000, kostte nog geen 4 euro, werkt prima. De draadjes hebben hele fijne karteltjes.

13

Ik ben t helemaal eens met Jol321!
Na lang wikken en wegen heb ik de Wilton Large Cake Leveler van 45cm besteld bij de webshop... had ik eerder moeten doen.
Met de draadjes zaag trok ik het biscuit kapot en met een mes ging ik altijd schots en scheef.
En met de zaag kan je moeiteloos dunne plakken zagen.
Ik zeg DOEN!!!     ;)

Groetjes,
Efje

14

Oo, die lage cake leveler wil ik ook hebben. Gewone taartzaag werkt best aardig, maar is voor grotere kapsels toch al snel te klein.

Tip: koop niet dat Ikeading (tenzij je voor de andere items uit dat pakketje gaat), want die trek je heel snel kapot. Superslap ding.

15

Marianne schreef:

Maar hoe vers ze hier ook zijn, het gaat hier altijd goed. Net wat Gonnie zegt, met een lichte druk en zaagbeweging kom je er prima door, wel zorgen dat je een klein sneetje in het begin zet.

Het k

Mijn website: Presentaart

16

Ik heb ook de grote van Wilton, die zaagt inderdaad echt en gaat overal moeiteloos doorheen. Vooral ook erg handig als je wat grotere kapsels hebt ! Bij mij gaat het alleen af en toe nog wel een scheef op de een of ander manier. Dus ik gebruik ook nog regelmatig de gewone taartzaag, dat gaat hier ook altijd gewoon goed gelukkig!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !