1

Onderwerp: Een enclosure

een wat???
Tja, het is een soort opberg rek voor computers.
Een enlosure is een opslagkast waar blades ingaan... ehm.. blades zijn platte computers die weer in de enclosure geschoven worden. Net als de bakplaten in jouw oven  maar dan op z'n kant.

... een gesprek tussen mij en mijn man als ik probeer een beetje inzicht te krijgen in zijn werk :)

en toen werd hij jarig.

Ik : Schat, doe je dit jaar weer saucijzen broodjes of mag ik nu wel een taart maken voor op je werk?

Hij;:Ehm, Ik moet eigenlijk wel een taart meenemen, want ik loop een beetje op te scheppen over je .

Ik:  ach liefie toch :D (YES!!)

het "apparaat"is 30 x 30 en ruim 16 cm hoog. Gevuld met rum-eiwitbotercr

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

2

Re: Een enclosure

Haha, ik herken allebei je verhalen....
Erg leuk dat toch iedereen die ervaringen heeft. Je "apparaat" is echt super geworden! Wat een details!

(en die rum-eiwitbotercreme is lekkerrrrr)

3

geen idee wat het is zo'n enclosure. maar je taart ziet er cool uit.

4

Ziet er super uit!!! Echt top tot in detail met al die knopjes en schuifjes aan de voorkant!

5

Ha ha ha!! Leuke gesprekken hebben jullie! ( vrouwen komen van Venus en mannen van Mars) ;)

Hij is echt heel erg gaaf Mooi met al die details!

Groetjes Ilse

6

:lol: heel herkenbaar die gesprekken *grinnik*

Ik vind hem super geslaagd.. ik kan wel zien waarom daar het mes niet in mocht :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

mooi lijkt goed.

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

8

mooi gemaakt ...net echt

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

9 Laatst bewerkt door inge h (12-06-2009 11:19)

hij is ook erg goed zeg, knap gemaakt
mooi compliment inderdaad van de foto's :D

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

10

Is het de zwarte doos van een vliegtuig? NEE!

Is het een versterker? NEE!

Is het een bom? NEE!

Het is... Een enclosure taart!!

Ik heb geen idee hoe een enclosure eruit ziet, maar ik vind dit echt een kunstwerk! Gefeliciteerd nog!

11

Heel mooi gemaakt!

12

Ilsjepilsje schreef:

Ha ha ha!! Leuke gesprekken hebben jullie! ( vrouwen komen van Venus en mannen van Mars) ;)

Hij is echt heel erg gaaf Mooi met al die details!

echt wel Y: zeker als hij  "computers"spreekt en ik "taarts"

Hoewel ik ben er erg trots op dat ik nu mijn eigen website  opnieuw opgebouwd heb en niet meer afhankelijk ben van mijn zwager.

Nu hoor ik je denken .... haar man doet toch iets met computers? Ja dat wel , maar hij heeft niets met websites :D  en bovendien is hij ontzettend druk met zijn HBO Kopstudie ICT die hij van zijn werk mag doen. En vandaag de dag met al die vervelende berichten over ontslagen enzo, ben ik blij dat hij nog goed zit op zijn werk en nog mag studeren op kosten van het bedrijf :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.

13

Ik had nog nooit van enclosures gehoord, in deze vorm dan, maar het ziet er bijzonder echt uit. Wat een leuke reacties heb je gekregen en die lijken mij dan ook zeer verdiend!

En daarnaast natuurlijk de 1e prijs voor originaliteit!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

14

Ooooooow, dat is zo'n ding waar van die dingen in gaan. Zeg dat dan :D
Hij ziet er heel stoer uit. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

Pooh schreef:

Ooooooow, dat is zo'n ding waar van die dingen in gaan. Zeg dat dan :D
Hij ziet er heel stoer uit. :Y

Ik vond het al heel goed dat hij met dat voorbeeld; het is net een oven maar dan met de bakplaten op zijn kant, kwam. Dat is toch proberen taarts te praten, Haha......
Nooit te oud om een "vreemde" taal te leren:)

16

Super gaaf gemaakt!!

17

Wat een vet ding!!!!

Ennuh, nu probeer ik dus aan mijn man uit te leggen waarom dit zo'n grappig verhaal is; je snapt 'm al.... hihi

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

18

Fantastisch! Wat een details! Errug leuk. Nou maar hopen dat ze niet nog ingewikkelder apparatuur hebben staan die je mag taarten... Ik vind dit een kunststukje!

Groetjes Sas