1

Onderwerp: Hoop van jullie te leren.

Jeetje, wat een taarten en leuke ideeen hier!

Mijn naam is Carmel, moeder van 2 zoons (1.7 & 5.5 jaar). Ik zou graag mooie taarten voor hun willen maken.

Ik kijk al een poosje mee met jullie en vind het helemaal geweldig wat jullie allemaal kunnen. Ik ben nog donkergroen in het decorenen van taarten!

Ik bak al heel lang verschillende taarten en wilde wel altijd decorenen maar zo prof. wist ik nooit goed waar ik moest beginnen. Nu eindelijk  heb ik wat spulletjes, mixen etc. aangeschaft of te gaan beginnen. Maar dat valt vies tegen zeg! Zelfs de cakes zakken nog in! haha En mijn fondant (sugarpaste) is kruimelig.. Gezien een beperkte budget wil ik leren om alles zelf te maken. Ik hoop daarom veel van jullie te leren.
Jullie hebben mijn respect hoor!

Binnenkort, heb ik voor mijn werk georganiseerd, ga ik mijn 1e workshop volgen. Ik denk dat dan een aantal lampjes gaan branden! Nu probeer ik alles uit een boek maar een workshop is een veel betere manier om te leren.

Groetjes,
Carmel

2

Re: Hoop van jullie te leren.

Welkom !!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

3

Hai Carmel, super dat je gewoon zo zelf begonnen bent, je zult zien hoor oefening baart (taart)kunst!! En ja een workshop is errug fijn, kun je een hoop vragen en gelijk zien hoe alles in z'n werk gaat bij de basisdingen. Heel veel plezier alvast!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

Welkom, veel plezier gewenst bij de workshop en succes met bakken! Vooral hier showen, he ;)

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!