26

Re: Had ik dan toch nee moeten zeggen??

Ik snap dat ze je je neus uitkomen! Ik zou noooit zulke aantallen en dan ook nog 's dezelfde willen maken...
MAAR! Wat zien ze er mooi uit en wat oogt dat toch ontzettend gaaf in zo'n doosje... Wanneer je op een dag vergeten bent hoe erg erg het was om ze ( na de eerste 20) inelkaar te zetten hoop ik dat je ziet hoe ongelofelijk gaaf het eruit ziet!

Groetjes Sas

27

Echt een topprestatie. Heel mooie cupcakes en mooi ingepakt ook. :thumb:

28

pffff, dat is niet grappig meer zeg! 270 stuks... Maar ze zijn wel heeeel erg mooi!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

29

Een staande ovatie voor je!!

Wat een prachtige, mega-prestatie!!

30

Tom Poes schreef:

Fantastisch Adrienne!
Een :thumb: voor je doorzettingsvermogen, wat een werk, zoveel.... een prachtig eindresultaat zo allemaal bij elkaar!
Ik heb ooit  -goedkope- kerststukjes gemaakt bij een bloemist: kaars erin, takje erin, balletje erbij, lelijke strik erbij, nog een takje hulst --> klaar. Afschuwelijk... het productiewerk en het eindresultaat :(

Waaahaaa....Ik droom er nog wel eens van....Mijn ouders hadden een bloemenzaak en met Kerst was dat natuurlijk elk jaar zooo druk dat alle hulptroepen werden opgetrommeld. Al van jongsafaan moest ik daarom ook meehelpen. Dus met zijn allen in een rijtje en 1000 keer hetzelfde bloemstuk maken (met als enige verschil dat de stukjes wel mooi werden, mijn moeder kende haar vak O-) ) Maar het gevoel is voor mij heel herkenbaar hoor. Blik op nul en verstand op oneindig. Mijn moeder verzuchtte ook weleens dat ze dat haatte. Alleen al daarom zou ik niet graag van mijn hobby mijn beroep maken....

Het ziet er overigens echt geweldig uit, wat een presentatie ook zo met die doosjes en dan weer in de grote dozen :thumb:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

31

*RESPECT*!
Ze zien er heel mooi uit, maar mijn hemel, wat een klus!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

32

Dat verhaal van je erbij, :lol: , ik heb 'r helemaal beeld bij en voel enorm met je mee, heb al last van dat soort "hoeveel-moet-ik-er-nog-verschijnselen"
bij cc nr 25. :S .
Maaaaaaaaar desalniettmin (geweldig woord) een heel leuk eindresultaat en ik geef je een applaus voor al het werk!

"Begin de dag met een dansje..."

33

Prachtig, maar wat een werk!!! :thumb:

34

Nou Arienne, ze zijn super geworden! Maar ik snap dat je af en toe je frustatie kwam uitten op het forum, poehee zeg. Wat een klus.
Maar achteraf wel eer van je werk neem ik aan?
En weet je al hoe ze gevallen zijn bij de gasten?

If life gives you lemons, make lemonade

35

Cecie schreef:

En weet je al hoe ze gevallen zijn bij de gasten?

De gasten, dat weet ik (nog) niet, maar kreeg vandaag wel een smsje van de bruid: Thank you so much for your beautiful cupcakes!!

Toch wel een echte opluchting :Y :D
Van de week nog even een second opinion scoren: de link tussen mij en de bruid was 1 van de gasten ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

36

Hallo, wat een werk zeg 270 cupcakes maar ze zien er fantastisch uit zeg wow.
ik kan me helemaal voorstellen dat je op een gegeven moment dacht waar ben ik aan begonnen maar het resultaat mag er zijn.

37

wow adrienne..wat een werk maar echt wat een prachtig plaatje....echt heel mooi gedaan..daar mag je met recht erg trots op zijn.....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

38

Ze zien er super uit!!

Groetjes Janny

39 Laatst bewerkt door ria (15-06-2009 19:35)

Tjonge wat een werk!! maar het presenteert wel fantastisch.

voor wie geinteresseerd is in die transparante verpakkingen. Ik weet wel een adres die ronde kokertjes verkoopt in diverse diameters en hoogtes.
mail mij maar als je het adres  van de website wilt weten

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

40

OOh meis wat een prestatie!!!!!!!! Ik ben zooo trots op je doorzettingsvermogen!!! Ik weet 'ongeveer' hoe je je voelt! Een paar maanden geleden moest ik er 200 maken en toen had ik al zoiets van.... hmmm dit is eigenlijk niet meer de bedoeling... (en jij nog 70 meer... lieve help..) ik wil bijzondere unieke dingen maken en niet een hele productielijn... :D Maar meis.. in mijn geval.. was het voor de school van mijn zoon en kreeg ik de beloning direct.. ik was er namelijk bij toen ze werden uitgedeeld. Al die blije gezichtjes!!!! Top (ik hoor het nu nog steeds... ze waren zoo lekker!) Ik weet zeker als jij straks een blije second opinion krijgt of nog een terugkoppeling van het bruidspaar... voel je alsnog waardering!! Het is zo jammer dat je de reacties niet zelf kunt zien.. want geloof me!! iedereen op dat feest zegt WAUW!!! dat kan niet anders!  wat zien ze er prachtig uit!!!  Maar ik begrijp je gevoel wel hoor!! het is niet meer de  core business he..

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

Ik vind ze helemaal geweldig maar kan me goed voorstellen dat je even geen cupcakeje meer kan zien.

Groetjes Karen

42

Zoooooo heeeee wat een werk heb je verricht..... Ze zien er super uit hoor!!! Top prestatie!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

43

petje af, wat een megaprestatie en wat ziet het er super uit allemaal bij elkaar.......wow

en je zal zien..............270 gasten hebben er hun mond van vol, en van de traditie afgeweken en met zo'n prachtig exemplaar van een cupcake.
:thumb: :thumb: :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

44

netjes edaan! top!
mijn grootse produktie was 150 stuks, maar hoefde die niet allemaal appart in te pakken, en ik maakte er 3 soorten, dus viel nog mee vergeleken met dit. goed gedaan hoor!

groetjes José

45

Meid...wat een werk...maar wat zijn ze mooi geworden...en zoooooo veel :S

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

46

ria schreef:

Tjonge wat een werk!! maar het presenteert wel fantastisch.

voor wie geinteresseerd is in die transparante verpakkingen. Ik weet wel een adres die ronde kokertjes verkoopt in diverse diameters en hoogtes.
mail mij maar als je het adres  van de website wilt weten

Heb je gemaild.

Groetjes Binkie

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

47

Wauw, ziet er prachtig uit...ik moet over 1.5 wk 100 stuks afleveren.. Ben benieuwd..

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

48

Ik vervoer er vrijwel wekelijks meer dan 100 en verkoop ze gelijk dus ik neem de grote taartdozen zelf weer mee naar huis. In die grote taartdozen gaan er 36.
Ik leg bakpapier op de bodem en zo lang ze niet vettig worden, gebruik ik de dozen vaker dan 1 keer. Twee deksels doen het ook weer prima als doos.
Ook heb ik de cupcake/taartdoos van de shop maar daar kunnen er maar 12 in. Daarnaast heb ik nog 3 van de plastic dozen met handvat van de Lidl daar kunnen er 24 per doos in. Handig voor naar een kleiner feestje ;) Ook neem ik die mee naar onze markten en gebruik die uit de plastic dozen als laatst.

succes!
Dat per stuk verpakt in die Ikea doos ziet er prachtig uit!!!!
Maar ik verpak ze dus niet per stuk omdat ze op de marktkramen weer op etag

Jouw taart is goud waard...
dus bak eens voor A Sister's Hope t.b.v. borstkankeronderzoek.

49

Meid, wat een werk.
Grote aantalen zijn idd dodelijk saai. ;)
Maar eindelijk af dan mag je toch trots zijn op jezelf.
:thumb:

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

50

oeps, ik dacht dat ik had geantwoord op een topic "hoe vervoer ik 120 cc?"
misverstandje ;)

Jouw taart is goud waard...
dus bak eens voor A Sister's Hope t.b.v. borstkankeronderzoek.