1

Onderwerp: Haai

Voor het (kinder-) feest vanmiddag een taart met een haai erop graag. Ik hoop, dat hij het een beetje op een haai vindt lijken. Ik probeerde het eerst van biscuit uit een miniwondermold, maar dat was geen succes (volgens mijn kinderen werd het een zeehond). Toen maar van marsepein

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B6PDVOPJ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZWH7TK3U.jpg

chocoladebiscuit gevuld met 2 lagen bonbonblocmousse en 1 laagje dulce de leche met peer

Met oester, speciaal voor Bien   ;)

En voor wie het leuk vindt, de zoveelste voetbaltaart. Dit keer niet een keeper maar een spelertje met zijn nieuwe voetbalschoenen erop die hij krijgt voor zijn verjaardag. En hij is fan van....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TWUNPESD.jpg

gevuld met 2 lagen citroenkwark en 1 laag lemoncurd met bc.

Naast de 2 stapels (in de andere rubriek), was het weer meer dan genoeg voor deze week. Na de zomer toch maar overgaan op max. 2 taarten per weekend, lijkt me wel wat.

Groet, Jolanda

2

Re: Haai

schitterend gedaan.. ik vind je Haai geweldig :Y

En die voetbal taart is erg mooi hoor!!!! toch weer eens anders dan anders met een
'94 miljoen euro" naam er op :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Goh, dat mannetje op de voetbaltaart zou ik wel eens van wat dichterbij willen zien....Heb je nog een detailfoto?

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

Mooie taarten! Bij de haaientaart krijg ik het "Jawsgevoel" maar dat vinden kids van 9 juist weer prachtig...

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

5 Laatst bewerkt door Jol321 (14-06-2009 11:35)

makatralsy schreef:

Goh, dat mannetje op de voetbaltaart zou ik wel eens van wat dichterbij willen zien....Heb je nog een detailfoto?

Ik heb 'm niet gemaakt, maar heb op jouw verzoek een stukje van een foto ingezoomd. Wordt wat korrelig hierdoor, maar kan je wel meer zien.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MMWAFGXT.jpg

Groet, Jolanda

6

Supermooie taarten.

Groetjes, Elly

7

wow, 2 geweldige taarten

8

Wat kan jij prachtig boetseren zeg. Phoe, moet ik nog veel leren.

9

Ze zijn heeeeel erg mooi!! En die haai...GEWELDIG!!  Erg leuke letters ook!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

10

Geweldig leuke taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Jol321 schreef:
makatralsy schreef:

Ik heb 'm niet gemaakt, maar heb op jouw verzoek een stukje van een foto ingezoomd. Wordt wat korrelig hierdoor, maar kan je wel meer zien.

Pr

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

12

geweldige taarten

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

13

Superleuk gedaan allebei!!

14

Ze zijn beide super mooi gedaan!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Geweldige taarten!

16

Hele mooie taarten!!
De voetballer,heb je die gemaakt met een mal???

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

17

Mamav2Boys schreef:

De voetballer,heb je die gemaakt met een mal???

Ja, de pme people mould. Het kostte me nog wel een kleine 2 uur voordat ie klaar was, maar dan kloppen de verhoudingen in ieder geval.

De benen uit de haai komen ook uit deze mal.

wejama schreef:

Wat kan jij prachtig boetseren zeg. Phoe, moet ik nog veel leren.

Beetje van mezelf en veel van malletjes  :Y

Groet, Jolanda

18

Mooie taarten Jolan!
Ik bestel hem nu ook maar gelijk want dat boetseren duurt toch wel lang en ja dan heb je die verhoudingen nog!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

19

Prachtige taarten...:Y

20

Welke mall is dat dan Jol?

21

Sophia schreef:

Welke mall is dat dan Jol?

Ik mail je even, want hij is niet in deze webshop te koop.

Groet, Jolanda

22

Wat een Prachtige en strakke taarten!

23

Super leuk gemaakt!!

24 Laatst bewerkt door smarianne (15-06-2009 09:46)

Gelukkig dat het een feestje voor een 9 jarig jochie is want anders is het ook nog een hartstikke enge taart Jol zo met de benen uit zun bek. Super gemaakt! Mooi zee gebeuren.
Waar heb je die voetbalschoenen vandaan. Zelf uitgesneden of is het een cutter van 't een of ander. Weer een super voetbaltaart by the way. Vind jou blauwe kleur errug mooi!

Ohw ja.......en vertel vertel over de oester. Kunnen we die bij Bien krijgen????

25

Dat zijn weer 2 mooie taarten,de haai is super!