Re: voor een heel klein jarig meisje...
Schattig gemaakt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » voor een heel klein jarig meisje...
Schattig gemaakt!!
Wat een schitterende taart!
Complimenten! 
Onwijs leuk! Die zal ze zeker herkennen! Erg lief en goed gelukt!
Nou dat zal vast ik goede aarde zijn gevallen, wat is ie leukk, en zo mooi gemaakt!
ooo wat lief en wat knap
complimenten hoor
wat een schat van een taart.. Hij is schitterend..
1 klein dingetje en dat is zeker geen foutje.. maar ik heb wel het idee dat hij dan helemaal af is..
de voortandjes van de knuffel missen bij de jouwes.. ik vind dat vrij crusiaal voor de aanblik van het beestje 
volgens mij ben je d'r al met een klein stukje wit fondant..
Verder is hij helemaal goed 
wat een leuk ontwerp heel erg goed gelukt ook erg lief
heeel schattig!
nou die is wel heel erg goed gelukt zeg!! Wat een poepie!!
Ohhhh wat lief, het is echt en plaatje geworden!
wat een schat van een taart.. Hij is schitterend..
1 klein dingetje en dat is zeker geen foutje.. maar ik heb wel het idee dat hij dan helemaal af is..
de voortandjes van de knuffel missen bij de jouwes.. ik vind dat vrij crusiaal voor de aanblik van het beestje
volgens mij ben je d'r al met een klein stukje wit fondant..Verder is hij helemaal goed
Wat heb jij goed naar de knuffel gekeken! Het tandje wat je ziet is geen tandje maar een los draadje... (het lijkt inderdaad net een tandje...) Vandaar dat mijn versie die niet heeft...
Maar wel bedankt voor de tip en de complimenten!
heel leuk!
Bommeltje schreef:wat een schat van een taart.. Hij is schitterend..
volgens mij ben je d'r al met een klein stukje wit fondant..Verder is hij helemaal goed
Wat heb jij goed naar de knuffel gekeken! Het tandje wat je ziet is geen tandje maar een los draadje... (het lijkt inderdaad net een tandje...) Vandaar dat mijn versie die niet heeft...
ohh dat is op de foto echt net z'n voortandjes 
Dan trek ik bij deze mijn opmerking geheel terug 
Maar vertel eens.. hoe vond het meiske haar knuffel op de taart??
Ow, how sweet!!! Ik vind hem super goed gelukt, en weet zeker dat de jarige helemaal blij zal zijn!
xPattyx schreef:Bommeltje schreef:wat een schat van een taart.. Hij is schitterend..
ohh dat is op de foto echt net z'n voortandjes
Dan trek ik bij deze mijn opmerking geheel terugMaar vertel eens.. hoe vond het meiske haar knuffel op de taart??
Ze kwam hem vanmorgen samen met haar moeder en broertje ophalen. De knuffel stond ernaast en die pakte ze meteen van de tafel. Toen ik daarna de taart liet zien wees ze hem meteen aan en zei: "Nijn!"... Dus missie geslaagd!
Ook de moeder en broertje waren er weg van. Het broertje wordt volgende week 4 en ook hij krijgt een taart. Hij wilde graag een CARS taart en toen ik hem beloofde om er een te maken straalde hij van oor tot oor...
Dus ik kan weer aan de slag!
wel knap van haar dat ze haar 'nijn' zomaar bij jou liet logeren 
wel knap van haar dat ze haar 'nijn' zomaar bij jou liet logeren
Haar moeder heeft er 3!!! Dus ze heeft hem niet gemist...
erg leuk! trouwens ook een leuke knuffel!
ff een off topic vraag, waar is dat konijn van? (bedoel merk;))
ff een off topic vraag, waar is dat konijn van? (bedoel merk;))
Ik heb echt geen idee, maar als je het echt heel graag wilt weten dan wil ik het best aan de moeder vragen...
marit78 schreef:ff een off topic vraag, waar is dat konijn van? (bedoel merk;))
Ik heb echt geen idee, maar als je het echt heel graag wilt weten dan wil ik het best aan de moeder vragen...
als je haar nog eens spreekt, maar je hoeft je niet in allerlei bochten te wringen hoor!
Heel erg leuk,knuffel zal zeker herkend worden!
Heel mooi gemaakt.
super leuk
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » voor een heel klein jarig meisje...