1

Onderwerp: Tips voor smeuiige cc's?

Heb nu een paar keer cc's gebakken (met mix van de webshop en dr Oetker). Op zich goed gelukt en ook lekker, alleen vind ik ze na een dagje toch droog.:(
Wat zou ik door het beslag kunnen doen zodat de cc's wat smeuiiger worden/blijven en ze na 2 dagen ook nog lekker zijn? Ik bekleed met marsepein...:9

2

Re: Tips voor smeuiige cc's?

Ik maak altijd Nigella's , en ze zijn eigenlijk altijd smeuiig...  bewaar je ze in de koelkast? dat moet je nl NOOIT doen; daar drogen ze ontzettend van uit. ( En ik eet ze zelfs na drie, dier dagen nog met plezire op: dan zijn ze nog net zo lekker als op dag 1 :Y ( Ik geef ze dan niet meer met een ander mee, hoor ;) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Ik ben ook aan het cupcakes bakken geslagen, ik het ze met het recept van Nigella al geprobeerd, gewone cakemix (zonder merk) en een recept via internet, geen van alle echt lekker (vond ik).
Maar nu heb ik ze afgelopen vrijdag gebakken met de cakemix van koopmans. Echt super lekker.

4

Muffinmix is niet zo droog.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

5

Het recept van Nigella en dan een schepje jam er in. Dat doe ik trouwens pas als ze al gebakken zijn. Dat trekt er heerlijk in en blijft zo lekker sappig!