Re: Nichtjelief kon niet kiezen, zie hier het resultaat
wat een gezellige boel is het op en rond de taart erg leuk gedaan !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nichtjelief kon niet kiezen, zie hier het resultaat
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een gezellige boel is het op en rond de taart erg leuk gedaan !
Gaaf...supergemaakt ...wat een leuke kijktaart....:thumb:
Hij is erg goed gelukt, super al die figuurtjes en ze gaan inderdaad super samen!
Prachtig
heel goed opgelost met veel humor, daar hou ik van !!!
Geweldig!!
Wat leuk zeg!! Je hebt er echt een heel erg leuk geheel van gemaakt, 't is net alsof ze allemaal bij elkaar horen. Ik word er gewoon supervrolijk van!
Haha Poohtje, wat heb je er een mega feesie van gemaakt, suuuperleuk meis!!
Enne veel sterkte met het pootje, meis, houdt moed hoor, een dinnetje van mij is er helemaal van af gekomen, heeft wel effies (nee, meis niet in weken of maanden denken ) geduurd maar het is echt helemaal weg!!
Hele dikke zonnestraal!!
superleuk gedaan zeg!!!
ooohh echt mooi en super veel werk lijkt me!
Wat een leuke zeg,en ach die Nody daar keek ik vroeger met mijn dochter naar
hij is super leuk geworden.
Ach ja...dus Pooh propt gelijk alles maar op een taartje ...erg leuk gedaan meid
Super gecombineerd al die figuurtjes!
bedankt allemaal!
Ik kreeg vandaag in de winkel nog een hele dikke knuffel van die dwerg, daar doe je het toch voor!
Wat onwijs knap gecombineerd!
Het ziet er zo vrolijk uit zo als geheel! Gaaf gedaan!!
Super gedaan!
Die knuffel is terecht!
ik had hem gewoon helemaal gemist. Ik vind hem echt waanzinnig leuk gworden. Het is net alsof iedereen gewoon bij elkaar hoort. Super
Wat een dingetjes om te kijken en wat een gave details! Tubbietoast tubbietoast! En dan klimt oh t
Wat ontzettend goed gedaan zeg!! Hartstikke leuk al die verschillende thema's op
Het blijft ook niet onopgemerkt he!
Even een andere opmerking!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nichtjelief kon niet kiezen, zie hier het resultaat