Re: Achterstallige post.....petshop, thomas, anubis, teletubbies, etc. etc
Wauw, wat mooi allemaal. En allemaal even strak. Super
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Achterstallige post.....petshop, thomas, anubis, teletubbies, etc. etc
Wauw, wat mooi allemaal. En allemaal even strak. Super
Zeg wil jij nooooooit meer zo lang je taartjes verstoppen.
Wauw, wat strak en gewelidig afgewerkt!
De Anubis is echt waanzinnig mooi zeg!
Wat een mooie nette taarten allemaal!!
Wauw wat veel zeg en allemaal heel erg mooi!
JEETJE! Wat een reeks taarten zeg! Ik vind ze allemaal super mooi! Wat een perfecte afwerking zeg. Vind ze echt GE_WEL_DIG!
Ze zijn allemaal even mooi zeg!!! Super! Complimenten!!!
Ook dezen zijn allemaal stuk voor stuk helemaal goed! Vind de zon op de tubbies erg mooi. Je hebt de tubbie malletjes gebruikt? Ik heb sinds deze week de malletjes binnen helaas te laat dus ik moest de tubbies zelf boetseren. Valt niet mee. Erg leuk allemaal
leuke taart hoor.
Wat zijn ze geweldig, Annemieke, allemaal heel netjes en leuk. Mijn favorieten zijn vooral de eerste 2, wat een leuke taarten zeg!!!
Prachtig mooi gemaakt super!
Je moet echt vaker posten hoor!!! Wat een prachtige taarten zie ik voorbij komen! Helemaal strak en super tot in detail! Vind ze helemaal: 
mooi,mooi,mooi!!!!!!!!!!!!!!!1
Supertaarten allemaal.
Wat een productie! Erg mooi allemaal.
Wat een mooie strakke taarten allemaal zeg!
Ze zijn allemaal even geweldig.
Wat een produktie!! En het zijn stuk voor stuk plaatjes, heel erg mooi allemaal.
ja ik vind ze ook heel mooi en strak gemaakt,
maar hoe heb jij die achtergrond daar zo gekregen op je eerste foto's?
ja ik vind ze ook heel mooi en strak gemaakt,
maar hoe heb jij die achtergrond daar zo gekregen op je eerste foto's?
Mijn man werkt bij een grafisch bedrijf en hij heeft een heeeeeeeele handige collega!! Hij vond het wel leuk om wat fotootjes aan te passen voor me. En ik vond dat ook wel heeeeeeeeeeeel leuk!! Heb gelijk met een gekke bek gevraagd of ie de rest ook wilde doen......Hij zei nog ja ook, maar weet vast nog niet hoeveel dat er zijn hahahahaha!
wat een geweldige taartenparade heb je heir zeg!!!! genoeg inspi voor mij hier zo 
heel knap mooi en netjes uitgevoerd!!!
Wat zie ik nu, Miek?? Weer taarten van je!! Eindelijk mag ik zeggen, wat een reeks joh!!!
Ik ben helemaal weg van je Anubis!!!! Heb jij voor mij misschien het plaatje dat jij hebt gebruikt? Ik mag volgende week.....
Echt supertaarten, stuk voor stuk! Erg leuk om weer jouw werk te zien. En nu even naar de stapelparade.....
Ze zijn weer schitterend, net als de stapels een feestje om naar te kijken.
Prachtig... hoe heb je de grijze kleur zo mooi gekregen van huis Anubis? Ik moet een taart maken met een grijze/zilverkleurige achtergrond voor Bose.
prachtige taarten. Echt super vind die van de 100cm ook heel mooi en passend bij de opdracht.
Je heb me even een super prive parade gemaakt zeg.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Achterstallige post.....petshop, thomas, anubis, teletubbies, etc. etc