Onderwerp: Eerste taart gemaakt op workshop
Dit is 'em dan, mijn eerste taart. Gemaakt op de workshop bij Conchita van De Taartwinkel. Vind 'em zelf nog niet super, maar het begin is er!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eerste taart gemaakt op workshop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is 'em dan, mijn eerste taart. Gemaakt op de workshop bij Conchita van De Taartwinkel. Vind 'em zelf nog niet super, maar het begin is er!
Pfff! Het was even een gepuzzel, maar de foto staat erbij.;) Jullie mogen gerust kritiek geven hoor!

Als 't goed is zie je hem nu wel.. De IMG moet tussen de 2 rechte haakjes en er zitten geen ' bij. Waarschijnlijk heb je de verkeerde link aangeklikt.
Ja, dank je wel! Had het inmiddels zelf ook in de gaten. Dus nu staat de taart er 2x op...
Was toch even benieuwd of er nog op- of aanmerkingen zijn op de taart...:/ Oh ja, hij is gevuld met bbr, viervruchtenjam en slagroom.:9
Hij ziet er in ieder geval mooi strak uit. Met wat meer bloemen en dan vooral langs de randen ziet hij er nog leuker uit, maar het begin is er, absoluut. En blijven showen, he?!
Ik had nog meer bloemen willen maken, maar ik had geen tijd meer (heb deze taart gemaakt tijdens een workshop). Vooral het bekleden van de taart vond ik een pittig karwei.:mad: Maar de taart kan idd wat meer "aankleding" gebruiken.:Y
Vergeet ik helemaal te zeggen dat 't 'n leuk taartje is. Pas maar op, dit kan het begin van 'n verslaving zijn 
Heel leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eerste taart gemaakt op workshop