1

Onderwerp: Had ik dan toch nee moeten zeggen??

Hier zijn ze dan, de 270 cupcakes...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFPN7IUD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYU6IFCT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AEHIDGOT.jpg

( Ja, het zijn wat veel foto's, maar het was ook zoooveel werk ;) )

... en ik moet bekennen dat ik eigenlijk verdraaid weinig aan vond :nooo
Het is echt gruwelijk veel werk, en dodelijk saai. En dan nu nog maar afwachten wat de bruid ervan zegt: eentje maken om te laten zien van -Kijk, dit kan ik - is toch wat anders dan om drie uur 's nachts nummer 195 in elkaar frutsen...
Het was wel een hele ervaring, en ik heb er ook echt wel wat aan gehad ( bv een groothandel in plastic doosjes gevonden :D , en ook geleerd om NOOIT een Elegant Heart uitstekertje te gebruiken bij zulke aantallen; die moet je nl om de tien keer schoonpeuteren :S), maar ik vond het niet prettig om op een gegeven moment alleen nog maar te denken aan hoeveel ik er dan aan over zou houden, omdat nog de enige voldoenng was: kan toch niet de bedoeling zijn?

Anyway, de eerste bruidsopdracht zit erop; nu door naar de eerste bruidstaart! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2 Laatst bewerkt door Miss Pebble (12-06-2009 14:38)

Re: Had ik dan toch nee moeten zeggen??

Kan me voorstellen dat je er op den duur helemaal geen zin meer in had, maar...
ooooh wat ziet dat er prachtig uit, al die cupcakes met een papiertje in die kleine doosjes. En dan weer in die grotere dozen (Ikea?), echt hartstikke mooi! Is het kaartje het bedankje van het bruidspaar?

Bruidstaarten zijn v

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Phoe, dat lijkt me echt een nadeel van bakken in opdracht, je moet het afmaken en ook doen als je er even geen zin in hebt. (als je een opdracht hebt aangenomen)

Vind ze wel erg leuk geworden.

Groetjes Marlies

4

Ooooh, wat ziet dat er leuk uit, Adrienne. En ik kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment klaar mee was! Een taart is wat dat betreft toch anders. Maar dit is gewoon top :thumb:

5

Gaaf dat ziet er goed uit...:thumb:
Het is idd. heel veel werk...ik vind het ook prachtig ingepakt....
Het resultaat mag er wezen....

6

Wat een werk zeg!
Wel erg mooi!
Maar waarom zitten ze in doosjes?

7

Erg mooi geheel. Ziet er mooi en netjes uit.
Kan me wel voorstellen dat je er gauw zat van bent.
Ik heb net 48 gebakken en daar ben ik al zat van. Nu het decoreren nog!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

8

Het ziet er schitterend en mooi verzorgd uit Adrienne!!
Petje af! :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

Het zal heel veel werk zijn geweest maar ik vind ze echt w

10

Fantastisch Adrienne!
Een :thumb: voor je doorzettingsvermogen, wat een werk, zoveel.... een prachtig eindresultaat zo allemaal bij elkaar!
Ik heb ooit  -goedkope- kerststukjes gemaakt bij een bloemist: kaars erin, takje erin, balletje erbij, lelijke strik erbij, nog een takje hulst --> klaar. Afschuwelijk... het productiewerk en het eindresultaat :(

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

11

Petje af hoor.........wat een massa en dan ook nog zo mooi en ook mooi verpakt ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

12

Soepkip schreef:

Maar waarom zitten ze in doosjes?

Hier is het de gewoonte om op de receptie, ofwel bij het diner een speciaal soort koek ( met heel veel pistachenootjes en amandelen erin) verpakt mee te geven aan de gasten, en deze bruid koos - erg gewaagd :lol: - voor cupcakejes :)

joseotterspeer schreef:

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag???

Je mag het natuurlijk vragen, maar als je even bij m'n woonplaats kijkt zie je dat je er weinig aan hebt ;)

Ik had eigenlijk een mega-mazzeltje: ik ging eerst bij "mijn" taartwinkeltje kijken, en daar hadden ze ze voor 48 ct per stuk. Ik wilde toch wel even proberen of dat niet goedkoper kon, en ben bij een banketbakker binnengelopen waar ik wist dat ze verpakte cupcakejes verkochten, om te vragen of ik ze niet los kon kopen. Gaf ze me het nummer van hun groothandel, en nu heb ik ze dus voor 28 ct per stuk :D

Maar om op je vraag terug te komen: ik weet niet waar ze in NL te krijgen zijn ( maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze daar dan kosten ;) )

Groetjes, Adrienne

13

Cakes by Petra schreef:

Is het kaartje het bedankje van het bruidspaar?!

Jeetje, wat een oog voor detail heb jij! Inderdaad, als het cakeje op is ligt er nog een briefje met hun namen en de datum met Bedankt ( in het Grieks ;) )

En die Ikea dozen kan ik echt iedereen aanraden voor zoiets: het is hartstikke zwaar, al die cuppies ( deze zijn ook nog eens maatje XL :S), en die dozen zijn heel stevig en presenteren leuk, toch?

Groetjes, Adrienne

14

wowwww, wat een werk, knap hoor.!! zien er ook leuk uit de cc!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

15

wauw... wat een werk! sjeempie... kan me voorstellen dat je even geen cc's meer kan zien... pfff.....

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

16

Dat is echt een WERRUK zeg! Poe hee, ik zou denk ik helemaal gek worden en op een gegeven moment op de automatische piloot doorgaan... Maar ik vind ze er super uitzien enne zeer leuk gepresenteerd!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

17

applaus hoor, diepe buiging voor je werk, 270 stuks
enfin je weet het voor een volgende keer wat wel wat niet ;)
ziet wel heel gaag uit

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

18

sjiek hoor!
maar ik vraag me af, als je om 3 u 's nachts aan nr. 195 zit, wanneer zit je dan aan nr. 270? :D

19

Ik was om vijf uur vanmorgen klaar :S Ik had echt al heel veel voorwerk gedaan, maar sommige dingen kunnen nu eenmaal echt pas op het laatst :)

Groetjes, Adrienne

20

Meid, wat ziet dit er gaaf uit!!
Voor de bruid een gewaagd iets om met een cupcake aan te komen ipv een soort koek, maar het kan bijna niet anders dat deze manier van presenteren dat helemaal goed maakt, super!
Wie weet doorbreek jij wel een traditie hiermee :D

21

wow erg mooi, en wat een werk. prachtig

22

Wat een werk, meid!!! Maar het ziet er super uit. Wat mooi in die doosjes (en die weer in de rode dozen)! Keurig verzorgd!
En ik kan me helemaal inleven in jouw verhaal.....ik had het laatst al met 45 stuks, laat staan met 270!!

Enne.....wanneer is de bruidstaart?

Groet, Jolanda

23

Wat een werk! Petje af hoor! En ze zien er super mooi uit zo in de doosjes!

24

Hele mooie ccs! Maar wat een werk zeg, pffft.

Het ziet er wel heel erg mooi uit in de doosjes met papiertje en bedankje zo samen en dan ook nog de grote dozen!

:Y

25

Jol321 schreef:

Enne.....wanneer is de bruidstaart?

19 september! Limegroen met wit en een geboetseerd paartje erop :S :D

Groetjes, Adrienne