Onderwerp: louis vuitton taart =$3.000 dollars!!!!!!!!!!!!!
hoi
toch geschrokken van de prijs en jullie?????
www.oksugar.com/view_image.asp?image_id=235
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » louis vuitton taart =$3.000 dollars!!!!!!!!!!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi
toch geschrokken van de prijs en jullie?????
Om te schrikken even de puntjes weghalen na 235
oke deze is voor 272 personen maar dan nog pffff
of zou ze moeten betalen voor het gebruik van de naam 'louis vuitton'???
en als ik deze zie dan zijn er hier een heleboel die volgens mij veeeeeeel te weinig vragen
http://www.oksugar.com/category.asp?cat … 5&pr=5 voor 105 dollar
Die Vuitton-stapel is echt belachelijk van prijs!
Dat doen mijn collega's hier op het forum minstens net zo goed en voor v
Belachelijk!
ja,echt belachelijk,rond $11,00 per persoon!!!!!!!!!!!
nou baksters, prijs verhogen dus hahaha
7,80 per portie
7,80 per portie
volgens mij zijn er best mensen ook in NL die dat per serving vragen.. en vaak nog terecht ook.. ook hier geld weer dat deze mensen (degene die er hun dagelijks brood er mee verdienen) belasting afdragen en een uurloon moeten zien te genereren..
Ik zeg niet dat ik 2100 euro (= 3000 dollar) zou uitgeven voor een taart...
maar Belachelijk is een groot woord, en zeker geen reden voor de hobby bakster om je prijzen te verhogen.. trouwens.. ook voor een niet hobby bakster is het niet verstandig om in onze markt jezelf zo de markt uit te pijzen.. we weten allemaal dat de prijzen in de US heel anders liggen..
Per portie valt het dan idd wel weer een beetje mee... maar dan nog, zit er echt zoveel werk in deze taart?
@Bommeltje: je zou vast ook geen 272 mensen uitnodigen op je bruiloft??? maar je hebt gelijk hoor, in Nederland kom je niet weg met zulke prijzen en kun je je beter comformeren aan het gemiddelde!
en als ik deze zie dan zijn er hier een heleboel die volgens mij veeeeeeel te weinig vragen
http://www.oksugar.com/category.asp?cat … 5&pr=5 voor 105 dollar
Vind je? Er er genoeg die 2euro of zelfs 2.50 pp vragen op dit forum, ook voor minder mooie taarten ( 105 dollars = 75 euro, en dat voor 34 personen )
Per portie valt het dan idd wel weer een beetje mee... maar dan nog, zit er echt zoveel werk in deze taart?
Denk maar eens alleen aan de speciale maten die het heeft: wat voor oven en bakblikken heb je daar wel niet voor nodig? Hoe stapel je zo'n gevaarte
, hoe vervoer je het?
Ik weet wel zeker dat er HEEL veel extra werk en onkosten aan zo'n taart zitten
De rest van haar taarten zijn best normaal geprijst zo te zien. Ze heeft wel heel veel staan er er zitten ook wel leuke bij hoor. Ook normaal formaat, want voor 272 mensn, da's toch ook wel erg veel!
Hahaha, dat ik de titel las, dacht ik dat het om een echte ging!
Voor een professional kan ik me die prijzen best voorstellen.
In Amsterdam zit bijvoorbeeld Le Beau Gateau. Die maken, vind ik, echt hele mooie taarten en zitten rond de 8 tot 9 euro per persoon. Inderdaad, zij moeten winkelhuur en alle andere bijkomende zaken ervan betalen dus dan lijkt die prijs me reeel.
Maar eerlijk gezegd, nu ik alle mogelijkheden bij hobbytaartenbaksters zie op dit forum, zou ik dat er niet meer voor betalen, anders... wie weet voor een hele mooie bruiloft.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » louis vuitton taart =$3.000 dollars!!!!!!!!!!!!!