1

Onderwerp: De taart van Pisa!

Wat een drama zeg! :( :( De bovenste taart was al een ietsiepietse scheef.....maar op de een of andere manier wordt het geheel steeds schever!!! :(
Ik heb hem toch echt goed gestut.....maar het lijkt wel of hij langzaam inzakt!
O ja, en die bobbels die je op de foto ziet.......die zijn in het echt nog veel erger :nooo. En het leek zo leuk in m'n hoofd...maar de uitvoering is dus echt een drama....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVS7CRH6.jpg

Re: De taart van Pisa!

Jammer idd, ik weet niet of ik het gezien had hoor, als je het niet gezegd had..........maar verder vind ik hem wel supermooi hoor met die stippen en het bijtje is ook echt heel erg mooi!!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

3

Wat een superleuke taart! Ondanks dat ie scheef is, misschien dat het poppetje last heeft van wat overgewicht? :lol: en van die hobels zie ik niks eigenlijk, ik vind de taart gewoon een schatje!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

4

ik vind het echt een schatje, staat hier ergens op de site ook een how to hoe je die schattige baby in een bijtjespakje maakt?

5

wat een schatje!! kan je het nog niet proberen te herstellen misschien zitten je deuvels niet goed of zijn ze niet allemaal even hoog

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

6

Natacha schreef:

wat een schatje!! kan je het nog niet proberen te herstellen misschien zitten je deuvels niet goed of zijn ze niet allemaal even hoog

Ik heb al 1 reparatiepoging gedaan en heb er 2 duvels bijgezet (iets hoger) aan de kant waar hij ingezakt was (kun je nagaan hoe scheef hij eigenlijkwas !!!).
Ik was alleen bang dat ik het met repareren alleen maar erger zou maken en heb besloten om er nu maar vanaf te blijven.....

7

prachtig, geweldige (scheve) stapel. Sommige noemen het 'topsy turvy', dus waarom jij niet?!?!?!?!?!

8

Vind het toch wel een hele leuke taart hoor. De bovenste staat wat scheef maar de onderste lijkt gewoon recht te staan en bubbels heb ik niet gezien. Tja, hij is iets scheef maar gewoon hartstikke leuk hoor.

Groetjes Marlies

9

hij is heel moooi, en dat scheve valt best mee, vind het wel lief..

10

hahaha, ik verwachtte dus echt een Toren taart!!  :lol:
ik vind het ondanks (je eigen zeggen)tegenslag een leuke, lieve  en mooie taart.

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

11

Ik vind hem ook schattig geworden hoor!!!

12

Ik vind het een prachtige taart geworden!!!!

Wanhoop niet, de ontvanger zal m ook prachtig vinden

13

het is wel een hele mooie
lieve decoraties erop

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

14

Ondanks dat hij scheef is, vind ik hem super leuk me de kleurtjes en decoraties!!

15

Wat een lieffie :Y

wellicht toch iets te hoge vullingen die de zwaarte van het poppeke niet aan kan..
wellicht dat je dat popje een treetje lager kan zetten?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

16

Ik hoop dat het nog goed komt en niet verder scheeft gaat

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

17

Heb je hem soms hoog gevuld? Dat zakt dan wat in en het bijtje weegt natuurlijk ook wat dus dat geeft daar druk.
Ik vind hem geweldig leuk gewoon een nieuw soort topsy :Y wie weet zijn die ooit zo ontstaan. :lol:

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

18

Ik vind hem super......

19

Heel leuk gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Misschien een beetje scheef, maar wel harstikke lief en leuke kleurtjes!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

21

Ik zie amper dat ie scheef staat, maar dat is wel zonde en die bobbels, zie ik ook niet. Ik zag meteen een heel leuk en vrolijke en mooie taart!

Ik vind het ondanks alles een onwijs leuke taart.

Groetjes Karen

23

Ondanks dat die scheef is het toch mooi gemaakt en ik zie echt geen bobbels in jou taart, hij is gewoon mooi strak en mooi versierd.

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

ik vindhet een schattig taartje!!!Topsy turvy heet dat toch????? HAHA

25

Hij staat wel wat scheef ja, maar ik vind het verder een heel lief en leuk taartje!

Mijn website: Presentaart