1

Onderwerp: Ik snap er niks van.

Hallo.

Zit momenteel te wachten tot m'n cc's klaar zijn. En werp een blik in de oven. En zie tot mijn stomme verbazing dat ze ineens boven de papiertjes uitkomen.. Dat deden ze eerder nooit.
Ik gebruik altijd het recept van Nigela.
En vaak kwamen ze net tot het randje en een paar zaten er altijd onder. Het enige verschil is dat ik voor de eerste keer in deze oven bak. We hebben sinds een paar weken een ander keuken en dus ook andere oven.
Maar zou dat uit kunnen maken voor het resultaat?

Groetjes Jesni,,

2

Re: Ik snap er niks van.

Je kunt er, als ze uit de oven komen, een stuk bakpapier opleggen en dan een broodplank. Even aan duwen en dan ben je als het goed is de bolling kwijt. Suc6!

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

3

Hoi.

Ik was juist heel blij met die bolling.
Eerder zaten er meer een stukje onder de rand. En kon je ze eigenlijk niet makkelijk versieren. Altijd deukjes.
En nu zijn ze veel mooier.

Groetjes Jesni

4

De ene voor de andere oven kan echt wel flink verschil maken :Y De thermostaten zijn lang niet altijd precies goed, dus inn  geval van twijfel kun je altijd even een (oven) thermometer erbij gebruiken.

Als ik het goed begrijp wordt deze oven dus je favoriet :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

hoi
ik als ik het recept van nigela gebruik komen ze bij mij ook niet omhoog(:O)
Wij hebben een hetelucht oven en de oven kan bij ons alleen op 175 of 200 gr en dus niet 180 misschien dat het daar aan lag?
groetjes
Kim

groetjes,
Kim

6

het ligt idd aan je oven. Ik heb er 2 en in maar 1 bak ik taarten omdat ze daar beter rijzen en hoger worden, in mijn andere over is dat veel minder goed.