1

Onderwerp: pastilage ontzettend brokkelig

Wie kan mij de gouden tip geven hoe om te gaan met pastilage, tot nog toe zijn we geen vrienden. Krijg het niet gekneed, blijft maar brokkelen en het ruikt zo ontzettend naar suikerspin! Kom maar op met de tips ik kan ze hebben!

Re: pastilage ontzettend brokkelig

kneden, kneden en nog eens kneden. echt waar. begin niet met n al te groot stuk, dat kneedt wat fijner

succes!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Je kan je handen ook een beetje insmeren met crisco en dan gaan kneden, kan nog weleens helpen.

Mijn website: Presentaart

4

hmmm ik heb me al een breuk gekneed, maar goed ga er nog maar eens een poging aan wagen!

5

Isabel-le, ik heb ook eens die vraag gesteld en kreeg hetzelfde advies: kneden, kneden, kneden.....  :D

Nou ik heb mij het apenzuur gekneed (en geef heus niet gauw op!) maar kreeg het niet voor elkaar. :nooo  :s
Nu boetseer ik met fondant van Bakels, met mexican paste en flowerpaste en dat gaat heel goed.

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

6

10 seconden in de magnetron?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Ik heb het pas geleden ook gemaakt en vindt het ook 3x niks idd heel erg brokkelig terwijl ik juist dacht dat het super sterk zou zijn wat ik gedaan heb is het gemixt met fondant en toen ging het wel goed en werd het ook goed hard

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

8

Natacha schreef:

Ik heb het pas geleden ook gemaakt en vindt het ook 3x niks idd heel erg brokkelig terwijl ik juist dacht dat het super sterk zou zijn wat ik gedaan heb is het gemixt met fondant en toen ging het wel goed en werd het ook goed hard

H