Re: Bruidstaart met ( echte) rozen waterval
hij is prachtig!! ik vraag me ook af hoe je dat nou met echte bloemen doet... en... hoe lang ze mooi blijven...
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met ( echte) rozen waterval
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hij is prachtig!! ik vraag me ook af hoe je dat nou met echte bloemen doet... en... hoe lang ze mooi blijven...
Schitterend!!!!! Bijna geen woorden voor, zo mooi!
Ik wil ook wel weten hoe je die rozen vast hebt gezet.
(ik ga 'm ook ff opslaan)
bedankt voor alle leuke reactie's.
Ik heb de stelen van de rozen zo'n 3 a 4 cm lang gelaten die ingepakt met een dubbele laag huishoudfolie, en dan gewoon op gevoel in de taart gestoken, wel onderaan beginnen, en de zijkanten van de waterval een beetje schuin steken zodat je op de rozen kijkt en niet op de zijkant ( ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is).
De rozen bleven prima zitten verder niks aan hoeven doen, ik heb van te voren een roos getest om te kijken hoelang hij mooi bleef zonder water, dit was toch ruim 12 uur.
De rozen hebben in totaal zo'n 3 uur in de taart gezeten en alles bleef prima op zijn plek zitten.
Schitterend!!
Geweldig mooi!
Wauw ......kan me voostellen dat het een emotioneel moment was met zo een prachtige taart!
Heel erg mooi. De kleur van de rozen en de taart passen perfect bij elkaar.
schitterend !
Super mooie taart en een goeie uitleg hoe je dat met die rozen hebt gedaan!!
Echt een toptaart!!!!
Prachtig!!!!
Mooi is -ie!
Heel erg mooi
Hij is super!! En zo mooi strak!!!!
Is het marsepein of fondant?
Hij is super!! En zo mooi strak!!!!
Is het marsepein of fondant?
Het is fondant, die van bakels ( petticine).
Prachtig!!
Wow!!!!!!!!!
Echt superduper mooi!
ooo waaauuuww wat een geweldige taart
Goh Martine, echt een beauty van een taart!! Prachtig zo, met die echte rozen!! En wat leuk, dat je je schoonmoeder zo'n groot plezier kon doen!
Wauw!!!! Echt een prachtige taart en een heel mooi effect met die echte rozen. Nu ben ik heel erg benieuwd hoeveel rozen je gebruikt hebt?
groetjess
Schitterend! En wat leuk om een onverwachte dubbele verrassing hiermee te geven!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met ( echte) rozen waterval