Onderwerp: Laatste communiestapels ;)
Bij deze dan nog even mijn taarten van mijn ongelofelijk tegenwerkend weekend waarover ik van de week in de babbel sprak.
De eerste ben ik niet tevreden over omdat ik echt inspiratieloos was en voor mijn kunnen zo beneden peil was. Gelukkig dachten de ontvangers daar anders over en waren superblij met de taart .Pwew gelukkig hihi
De 25 cm gevuld met botercreme en laagje aardbeienjam.
De 20 cm gevuld met laagje speculooscreme, laagje bokkenpootjescreme en laag chocolade creme.
Ze vonden de taart heerlijk!
Hier komt ie dan! Sorry voor de iets wazige foto Schijnbaar kon ik van de stress mijn fotocamera niet meer stil houden hahaha.
Dan de kasteeltaart voor een jongen die de communie deed. De wens was blauw en verder mocht ik het zelf weten. Het leek me eens leuk om vlaggen ( of heet dat vaandels? ) uit de ramen te laten hangen. Gekozen voor een ster erop. Bleek dat ze bij hun huis ook de Maastrichter vlag hadden uithangen. Daarop is dus ook alleen een ster te zien haha. Toevallig?
Taart is gevuld op verzoek met mokkacreme.
En dan nog eentje die hier eigenlijk niet thuis hoort in dit topic maar wel met het tegenwerkende weekend te maken heeft. Dit was de taart die dus in de opwarmende oven stond hahaha en dus helemaal vernield was. Nou ja heb hem dus opnieuw gemaak hihi!
Deze was voor hetzelfde communiekantje die de dag erna jarig was. Ook hier waren ze erg blij mee. Het meisje is erg gek op make-up enz dus vandaar ook erg veel glitters wat helaas niet op de foto te zien is nu.
Gevuld met botercreme en laagje aardbeienjam.
Gelukkig kan ik er nu achteraf allemaal wel om lachen Maar die dagen had ik het liefst de taarten het raam uitgesmeten.