1

Onderwerp: topsy turvy 2.50 cm diameter verschil kan dit?

Ik zou zo graag een keer een Topsy Turvy taart willen proberen alleen zijn we hier niet met zo veel. Ik wil dan ook kleine taartvormen gebruiken die 2.5 cm oplopen.
10 cm, 12.50 cm en dan 15 cm. Zou dit haalbaar zijn of stort het geheel in doordat de diameters niet veel verschillen?

2

Re: topsy turvy 2.50 cm diameter verschil kan dit?

Als je ze stut storten ze sowieso niet in. Het is een kwestie van smaak. 2,5 cm diameter verschil betekent maar 1,25 cm randje verschil wanneer je ze op elkaar zet. Het is dus denk ik mooier als er een iets groter verschil is, maar het kan natuurlijk wel. Ik zou zeggen dat je het gewoon moet proberen! Als het niet is wat je wil kan je ook een 2-laags maken met alleen de 15cm en 10 cm.
Succes!

-*- Ieder moment is een taartmoment... -*- www.joyceschut.nl -*-

3

Hoihoi, als je het zo uitlegd, je hebt helemaal gelijk, ik denk dat het hele effect dan ook meteen weg is. Jammer...het probleem is, we zijn hier maar met weinig mensen en alle mensen die ik ken zijn geen taart fans dus "even proberen" beland dan vaak in de vuilnisbak dus dat vind ik zonde. Wie weet, misschien de aankomende kersttaart voor school.

waarom maak je dan er geen dummies bij dan maak je 1 echte taart om er toch lekker van te snoepen.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

5

:x

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com