Onderwerp: Ondertrouw-taartje
Hallo allemaal,
zoals jullie misschien wel weten heeft mijn moeder in maart een kleine twee weken in een hospice gelegen voordat ze overleed. Toen ze daar was, heb ik een keer een taart meegenomen waar zij en de vrijwilligers van het hospice lekker van gesmuld hebben. Ik heb een kaartje achtergelaten omdat een verpleegkundige daar naar vroeg. Nou kreeg ik een aantal weken geleden een mailtje van een andere verpleegkundige van het hospice die erbij was toen mijn moeder overleed met de vraag of ik voor haar een taartje wilde maken als ze in ondertrouw ging. Ik kreeg volledig de vrije hand, dus ik kon me lekker uitleven.
Helaas had ik totaal geen inspiratie, dus ik heb hier lekker op het forum rondgeneusd en zodoende wel wat inspiratie opgedaan. Bakmams bedankt daarvoor!!
Dit is het resultaat. Het lijkt een grote taart, maar de onderste taart is 20 cm en de bovenste 10 cm. Hij is heel saai gevuld met botercreme en lemoncurd.
Ik kreeg 's avonds meteen een berichtje op mijn website dat hij heerlijk gesmaakt had en de vraag of ik ook hun bruidstaart wilde maken. Nou dat lijkt me erg leuk, dus binnenkort komen ze nog even wat andere smaken proeven en dan hoor ik ook wel hoe ze willen dat de taart er uit moet komen te zien.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer!
Groetjes,
Kirsten
Kirsten