Re: 1 ste bruidstaart 3x 3 hoog op naar Amsterdam....
Heeeeeel mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1 ste bruidstaart 3x 3 hoog op naar Amsterdam....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeeeeel mooi!
ziet er goed uit!
En waren ze goed aangekomen? daar ben ik wel benieuwd naar.
ik heb een mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.....zou dat al een teken van slecht nieuws zijn?......
Wat een mooie strakke taarten!!! Wat voor hart-uitsteker is het? Ik vind hem heel leuk
Ja, daar is-ie dan! Hoe heb je uiteindelijk gedaan met de vulling?
Ziet er echt heel mooi uit, lekker strak en wat een prachtig logo hebben ze! Zal wel goed gegaan zijn joh, als-ie ingezakt daar was aangekomen zou je echt al wel iets gehoord hebben!!
Wat een mooie strakke taarten!!! Wat voor hart-uitsteker is het? Ik vind hem heel leuk
Het hart is van een serie groene patronen die je in de taart kan drukken om vervolgens met icing of botercreme eroverheen te spuiten om het patroon te verkrijgen snap je em.
Ik heb em wel hier in de shop gekocht:
Ja, daar is-ie dan! Hoe heb je uiteindelijk gedaan met de vulling?
Ziet er echt heel mooi uit, lekker strak en wat een prachtig logo hebben ze! Zal wel goed gegaan zijn joh, als-ie ingezakt daar was aangekomen zou je echt al wel iets gehoord hebben!!
ik heb em toch gewoon gevuld...ik had het gevoel dat als ik een ieuwe techniek moest toepassen dat ik me dan ging vergissen. Als het niet automatisch gaat gaat het mis bij mij. En aangezien ik 9 taarten moets doen hield ik me toch bij mijn vertrouwde aanpak. Ik heb wel de fondant dikker gelaten als gewoonlijk.
Ik heb nog niets vernomen van de klant.... geen nieuws is goed nieuws??? Misschien zijn ze wel op vakantie??
hoe is het met jouw taart gegaan, heel aangekomen? het was wel rdelijk warm die zaterdag 22 graden toch??
klant heeft gemaild dat de taart goed was aangekomen, er was voldoende en hij was heerlijk. OEF GELUKKIG MAAR....
Heee daar is de taart dan waar je het laatst met me over had. Heb hem schijnbaar gemist
Erg mooi gedaan Ester en fijn om te horen dat hij goed is aangekomen en goed bevallen is.
Taart ziet er ook superstrak uit. En wat een goeie tip over die set waar dat hart in zit. Heb die ook dus kan vanaf mooie harten maken haha.
Nou Ester...hier kan je trots op zijn
Hele mooie strakke stapel zeg.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1 ste bruidstaart 3x 3 hoog op naar Amsterdam....