1

Onderwerp: Mijn 1e Hello Kitty!!

Voor Anna, het dochtertje van een collega, die 2 jaar werd. Zie wel nog heul veul verbeterpuntjes maar ben er toch wel blij mee. :) Gevuld met 2 lagen chocolademousse. :9

http://i40.tinypic.com/raud6v.jpg

http://i44.tinypic.com/2gspu1f.jpg

Deukje kwam helaas door de bakrand, :s en heb daarom nu maar besloten dat ik echte bakvormen ga bestellen. :)
Tips zijn altijd welkom!!

Groetjes Janny

2

Re: Mijn 1e Hello Kitty!!

het plaatje de letters en de bloemen zijn leuk maar wat is dat blauw overal omheen?
netjes gedaan hoor voor een eerste! :thumb:

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

3

Dat "blauw" is antique silver. De taart was eerst anders met meer sterren maar dat vond ik niet meisjesachtig genoeg. Toen heb ik de sterren er weer afgehaald maar dat geduste kreeg ik niet meer weg. :s Dus dat zijn zilverplekjes op de taart.

Groetjes Janny

4

ik vind m toch al leuk. In ieder geval een goede poging en denk dat het dochtertje van colega er vast bij mee is.

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

5

Ziet er prima uit Janny! Ik vind alleen je fondant er erg nattig uit zien. Kan me voorstellen dat ie erg zacht is en dat maakt puzzelen ermee erg moeilijk!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Leuk hoor!

7

Goeie poging Janny...jammer van die zilverplekjes en is je plaatje nou zo nat? :/

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Idd jammer van je vlekjes, maar leuk gepuzzeld hoor. Ik vraag me ook af of je plaatje niet aan het smelten is.

Groetje,
Toetje

9

Kitty is niet aan het smelten, ze is in de vriezer geweest. Heb niet lang genoeg gewacht met het maken van de foto. Het werd nl al een beetje donker buiten.

Groetjes Janny

10

Wat een lieffie :)

Mijn website: Presentaart

11

Leuk!

12

Leuk hoor mooi gelukt

cake a day, takes the sorrow away!!!!