1

Onderwerp: Voor het eerst Fashion

koekjes met royal icing.... Maar dat is veel moeilijker dan ik dacht! WOW wat een gepriegel.
Merkte ook terwijl ik bezig was dat ik niet de goede maat spuitmondje heb (VEELS te groot) maar daar heb ik al wat aan gedaan :) uiteraard direct nieuwe besteld! :) je bent verslaafd of je bent het niet.... ;)

Maar goed, geheel nageaapt van peggy porschen maar dan nog lang niet zo netjes. maarre.... oefening baart kunst, toch??

http://i40.tinypic.com/2n67jig.jpg

Bedankt voor het kijken! Enne, tips zijn meeeeeer dan welkom voor deze beginneling!

2

Re: Voor het eerst Fashion

Vind ze er al goed uitzien hoor. Knap gemaakt.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

deze zien er al heel leuk uit, ik begin er maar even niet aan

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

4

Ik vind ze ook heel leuk, leuke kleurtjes ook...ik hou daar wel van!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

Ik vind ze in elk geval al super! Wil ook graag met icing aan de slag, na jouw opmerking zou ik eigenlijk wel willen weten welke tip daarvoor het meest geschikt is. Wie heeft ervaring en wil advies posten?
Groetjes, Esther

groetjes, Esther

6

oh, wat zijn ze leuk, ik zit al vanaf dag een te wachten op koekjes maken, heb al een hoop cc achter de rug en taarten en nog niet 1 koekje, 5 kilo koekjes mix in huis maar weet niet waar te beginnen, krijg van sylvana les in icing dus daarop wachten, maar ze moet eerst even avondvierdaagse lopen hahaha. daarna gaat ze mij blij maken.

Niemand is gelukkig, wees Niemand

7

heel leuk, en wat een gepriegel

8

Ik vind ze nu al leuk!! Goed gedaan hoor.

Groetje,
Toetje

9

Leuk hoor!

En oefening baart kunst, vooral met koekjes ;)

Mijn website: Presentaart

10

Dankjullie wel voor de complimenten!
tsja, als je dan naar de koekjesfee kijkt, denk je echt HOEVEEL koekjes voordat ik DAT kan! :)

11

Zien er hartstikke leuk uit, en die roze/bruin combi is gewoon mooi!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

Heel leuk geworden http://www.smiliez.nl/smiliez/yahoo/35.gif

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

13

Leuk gemaak!!