51

Re: luiertaart 2

Ik vind hem prachtig!
Ga hem zeker onthouden!

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

52

Hij is enig leuk en zo snoezig om tezien,toppie!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

53

Helemaal geweldig!!! Ga hem zeker onthouden

54

Super! :thumb:

55

superidee.

56

Ik vond hem in de mjamtaart ook onwijs leuk en origineel en deze is ook weer hartstikke leuk. Je zult begrijpen dat deze door alle forum en mjamtaart- lezers zal worden gebruikt zodra er weer een baby wordt geboren...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

57

Vind hem toch zo gaaf h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

58

haihai

Ik vind hem supergaaf!!!! HOE DOE JE HET ALS IK VRAGEN MAG?? TAART MET DAAROMHEEN RONDE BLIKVORMPJES DIE APPART BEKLEED WORDEN??
super taart geweldig!

59

wat ben ik een doos zeg. ik dacht echt dat het zo'n luiertaart was. ik hem 'm al een paar keer bekeken maar zie nu pas dat het echt taart is. GEWELDIG

Oh leuk zo met die letters, gelukkig heeft hij geen lange naam!!!! ;)

Groetjes van Barbara.
*Je kunt ook kijken bij mijn album als je dat leuk lijkt wat ik  heb gemaakt*: http://www.mijnalbum.nl/Album=MXG4QRGH

61

Dit is echt de topper onder de geboorte-taarten. Ik vind hem super mooi en zoooooo gaaf bedacht!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

62

O Franciska, ik vind hem zo ontzettend gaaf!!! Echt een super ontwerp!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

63

ik heb hier dan niet de mjamtaart en zie deze schitterende geboortetaart dan ook voor het eerst.......me mond viel open, wat een geweldig leuk idee en super mooi gemaakt :thumb:, ik sla hem op !!

64

Ik vroeg me af hoe je die ronde vormen maakt, is dat een speciale uitsteker ofzo?

65

Ik heb zelf de ronde bakvormen van wilton gebruikt dat is een set van 16 ronde bakvormpjes op een plaat. Maar je kunt ook een taart bakken en dan een uistteker van 5cm doorsnee gebruiken om de ronde cakejes mee uittesnijden.
Nu was er een winkel in limburg die de bakvormen met een doorsnee van 5cm per stuk verkocht  maar ik ben stom genoeg de naam van de winkel vergeten op te schrijven.

groetjes Francisca

66

heel leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

67

Mooie taart! Maar wat ontzettend veel werk om al die rolletjes te bekleden! Petje af!

Zag em ook in Mjam Taart, maar denk dat een echte luiertaart sneller klaar is!

68

WOW! Wat een werk en oooh wat prachtig!
Ben zelf in April uitgerekend en hopelijk kan ik deze taart dan ook in de vriezer hebben staan! Echt prachtig!