Onderwerp: Combie met chococreme
Ik zoek een lekkere combi met chococreme maar dan iets zonder noten.. een vriend van ons is namelijk allergisch voor noten.. iemand een idee??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Combie met chococreme
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zoek een lekkere combi met chococreme maar dan iets zonder noten.. een vriend van ons is namelijk allergisch voor noten.. iemand een idee??
chocolade en kersen vind ik altijd wel ene goede combinatie
dus iets van kersenvlaaivulling of kersenjam mischien ?
groetjes noelle
Kersenvlaaivulling, Aardbeivlaaivulling, verse frambozen, uuhmm... iets caramelachtigs?
Wellicht iets advocaat?
Mmmm Caramel is wel een goeie... m'n vriend houd niet zo van vruchten in z'n taart dus dat is dat niet zo'n goed idee.. maar caramel daarintegen...
dulce de leche is erg lekker met choco
Valy: ik heb even opgezocht in de recepten hoe je dat maakt.. maar hoe smaakt dat en waar vind ik een blikje gezoete gecondenseerde melk??
het smaakt caramel achtig..ik vind het zelf erg lekker. Het is wel mierenzoet. De blikjes vind je gewoon in de supermarkt, vaak bij de buitenlandse producten (toko achtige dingetjes) van het merk friesche vlag. Ik kook het blikje 2/2.5 uur.
Owwww caramelsmaak! dat valt vast in goede smaak! ga straks meteen een blikje zoeken in de supermarkt! thnx!!!
ik vind saroma caramel lekkerder dan dulce de leche
en wat ik gister probeerde: slagroom met daaroverheen een laagje caramelsaus, met van die caramelblokjes.. wat ze in sunday ijsjes vaak gebruiken..
heb t bij de makro gekocht..
Caramelstroop is ook heel lekker. Staat in de supermarkt bij de suiker en pannenkoekenstroop.
Goeie combinatie met choco vind ik ook baileys, koffie/cappuccino en sinaasappel. Maar ja, ik gebruik de bavaroismix van DLTS en daar kun je elke smaak mee maken!
Ik heb het blikje gezoete gecondenseerde melk nu in de pan zitten... dus dan kan ik eerst even proeven, vind ik het niet lekker kijk ik even voor de andere opties! Bedankt voor jullie tips!
Ik ben niet zo dol op de smaak van dulce de leche, gecondenseerde melk. Klinkt misschien een beetje raar, maar ik kreeg er een 'baby'gevoel bij. Ik heb het 4 uur op laten staan, was een mooie dikte geworden.
Ik heb het toen gemixt met stukjes pure chocolade en toen vond ik het WEL heel lekker....
Als je het niet lekker vind kun je dat dus nog proberen.
Oh ja, wel een dijkje van botercreme, of in jouw geval chococreme maken voor de dulce de leche, want het stroomt zo je taart weer uit :
Diva: dank je voor de tip!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Combie met chococreme