1 Laatst bewerkt door LauraV (09-06-2009 18:25)

Onderwerp: Geboortetaartje...

Vanacht is de baby van mijn vriendin geboren, prachtig meisje, 8 pond. Dit kindje is zoooooo gewenst, en ze hebben dan ook lang op haar moeten wachten. Natuurlijk kon ik het niet laten om een taartje te maken vandaag....Over ruim 1 week geven ze een groot kraamfeest, waar ik de taart ook van mag maken, voor 80 personen. Maar dit is een voorproefje speciaal voor hunzelf.....Ik had wat moeite met de onderste satijnen band, kreeg die niet strak omdat de taart een beetje naar binnen liep......de grote bloem had tot mijn spijt geen spierwitte kleur, maar dat zag ik pas toen ik alles erop zette, het had al gehard....ach....ze was helemaal ontrooerd toen ze hem kreeg vanmiddag, en helemaal omdat ik eigenlijk helemaal niks kan met mijn linkerarm omdat daar een fikse ontsteking in zit. Maar met hulp van mijn grootste dochter, hebben we de klus geklaard!

Hier is ie....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FJVORYK8.jpg

Groetjes.....Laura

2

Re: Geboortetaartje...

ohhh wat een schat van een dochter heb je
kan goed begrijpen dat je vriendin ontroerd is
leuke taart en wat apart de zijkant

3

Erg mooi!!!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

4

Hij is mega schattig! Gefeliciteerd hoor!

5

super leuk en schattig

Be in love with what you have

6

Wat een superlief en mooie taart!

7

wat een schattige babytaart

8

Snoezig. Wat een lief cadeau!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9

Lief en heel mooi taartje!

10

Aaaaaaah, wat een ontzettend lief gebaar van jou zeg! Als een lange gewenste wens in vervulling gaat, kan ik me voorstellen dat dit mooie cadeau even een brok in je keel geeft.

Groetjes San

11

Dank jullie wel! De trotse mam heeft net gebeld dat ze eindelijk een stukje hebben geproefd, ze hadden een kwartier staan dubben, van wel of niet snijden, ze zei het deed gewoon zeer toen het mes erin ging. Het babytje gaat ze bewaren voor de kleine meid voor op haar kamer. Vind het te gek dat ze er zo blij mee zijn, ze hebben het zooooo verdiend!

Groetjes.....Laura

12

De taart is erg mooi! Super! Hoe heb je de baby gemaakt met een vormpje? En hoe heb je die haartjes dan in die kleur gekregen? Kun je die baby niet opeten? hihi sorry hoor voor al die beginners vragen!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

13

ooo wat een scheetje :Y

14

Mariska1984 schreef:

De taart is erg mooi! Super! Hoe heb je de baby gemaakt met een vormpje? En hoe heb je die haartjes dan in die kleur gekregen? Kun je die baby niet opeten? hihi sorry hoor voor al die beginners vragen!

Dank je wel! De baby heb ik gemaakt met de mold van First Impressions, die is zoetjes aan in heel veel taartenshops te koop! En hij is van Half mmf en marsepein gemaakt, dus kan wel worden opgegeten. De haartjes heb ik heel voorzichtig met een droog kwastje gedust met Lustre....Moet je heel voorzichtig doen, anders krijgt de baby erg veel haar! ;)

Groetjes.....Laura

15

wat een mooie schattige rose taart

Groetjes Wendy