Onderwerp: Dummy bewaren
Ik ga binnenkort een dummy maken bij een workshop en wil deze natuurlijk showen bij het leven hihihi;) Hoe lang kun je dit bewaren (maximaal) en hoe bewaren jullie dit? Gewoon of onder een stolp o.i.d.?
Groet Nicole
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Dummy bewaren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga binnenkort een dummy maken bij een workshop en wil deze natuurlijk showen bij het leven hihihi;) Hoe lang kun je dit bewaren (maximaal) en hoe bewaren jullie dit? Gewoon of onder een stolp o.i.d.?
Groet Nicole
de mijne staan gewoon in de kast (soort vitrinekast)
1tje is nu alweer een maand of 7 oud ... de rest iets minder
stoffig zijn ze niet ik heb ze met fondant gemaakt dus dat droogt gewoon helemaal
de kleuren worden wel iets doffer op een gegeven moment (vooral fel roze is nu minder roze
groetjes noelle
okE dank je wel!
ik heb de mijne op tafel staan onder een stolp. die heb ik al zeker een halfjaar zo staan.
Paars wordt blauw, al heel snel, van andere kleuren weet ik het niet, maak alleen paarse
Ze kunnen echt jaren bewaard worden hoor!
Paars wordt blauw, al heel snel, van andere kleuren weet ik het niet, maak alleen paarse
Ze kunnen echt jaren bewaard worden hoor!
Echtwaar? Sh*t... heb net mn eerste dummie besteld omdat ik boven op de geboortetaart van mn neefje/nichtje een dummie wil stapelen... en de kleur die ik wilde gebruiken was dus paars
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Dummy bewaren