Onderwerp: Uitstekers (koekjes) en bakvormen
Vind ze ook niet zo gekke duur. Maar naar verzendkosten heb ik nog niet gekeken.
Zitten leuke koekjes uitstekers bij.........
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Uitstekers (koekjes) en bakvormen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vind ze ook niet zo gekke duur. Maar naar verzendkosten heb ik nog niet gekeken.
Zitten leuke koekjes uitstekers bij.........
erg leuke tip idd!
De verzendkosten zien er ook wel aangenaam uit.
Boven 75 euro is gratis zelfs.
Shoppuhhhh
Ik had alleen een groot bakblik nodig, in verhouding zijn de verzendkosten dan wel hoog...ff een verdubbeling van het bedrag.
kijk in bij de contactgegevens....zitten ze hier practisch om de hoek! *)
jeu!!! (dan ook maar meteen wat uitstekertjes uitgezocht )
Oeh, leuke site, bedankt voor de tip!
En inderdaad, Helmond is hier om de hoek!!
Ziet er inderdaad wel leuk uit, maar volgens mij is het niet de bedoeling om linkjes naar Nederlandse webshops te plaatsten
Dankjewel voor je oplettendheid Adrienne! Ik heb even gekeken en ik denk dat het assortiment voldoende afwijkt van "een (web)winkel voor taartdecoratie" om buiten die regel te kunnen vallen
ohw sorrie..........zal de spelregels weer es even goed na moeten lezen. Was zelf zo enthousiast...........want ja.............cookiesssss
ohw sorrie..........zal de spelregels weer es even goed na moeten lezen. Was zelf zo enthousiast...........want ja.............cookiesssss
Hihi, ik snap de verleiding volledig! gelukkig mag het toch van de 'baas', want hij is wel errug leuk
Ja heel leuk, maar heb ik nu toch een koopverbod van mezelf gekregen zeker
Ik heb ook maar besteld hahaha
Heb net mijn verzameling uitstekers binnen:
(met een pen ernaast voor de beeldvorming )
Ben er helemaal blij mee. Heb me niet ingehouden en toch was het met verzendkosten mee maar
oeh jeejjj wat is dat stikelbarchje (egeltje) verschrikkelijk schattig!!!!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Uitstekers (koekjes) en bakvormen