Onderwerp: Goedkopere varianten van Kitchenaid
Wie weet of er zoiets is, in welke prijsklasse ik dan moet denken en waar ze zoiets verkopen?
Groet Nicole
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Goedkopere varianten van Kitchenaid
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet of er zoiets is, in welke prijsklasse ik dan moet denken en waar ze zoiets verkopen?
Groet Nicole
ik heb er een bij de makro gehaalt ik heb er toen 150 euro voor betaald.
groetjes monica
Hoe heet die monica?
heb je een makro in de buurt zitten? want ik geloof dat ze verschillende soorten hebben verschillent van duur tot vrij goedkoop. en die van mij viel dus best mee en hij werkt gewoon perfect.
Ja ik ga snel eens kijken!! Ik wil even bij de makro gaan kijken met iemand samen:) Ben vandaag jarig en heb allemaal geld gevraagd voor deze verslavende hobby;) hihihi...dank je wel voor de tips!
ik heb nog even voor je gezocht hier op de site van vergelijk staat er een voor 135 euro
De kenwood Patissier is een hele goede 2e! Bij its/modern 150 euro. Maar eens in de zoveel tijd bij de makro voor
ik heb ook een kenwood en het zijn hele fijne mixers het is je geld waard.
ik heb de clatronic en die vind ik ook super werken! Kost
heb ik ook werkt prima maakt alleen ontzettend veel lawaai!!!
Kunnen deze machines ook de icing maken? Want ik heb mijn keukenmachine ermee verrekt
Groetjes Chantal
bijv. de mx275 van kenwood kost 150,= incl verzending bij modern.nl. super machine draait hier nu 2,5 jaar en ben zeer tevreden
Ik heb ook een Kenwood en ben zeer tevreden, het is echt een supermachine en dan het lage geluidniveau dat is zooooo fijn.
Hier ook een kenwood, ben er helemaal happy mee!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Goedkopere varianten van Kitchenaid