Onderwerp: fr
Eeuwen geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar na een turbulent jaar met een scheiding, verhuis
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eeuwen geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar na een turbulent jaar met een scheiding, verhuis
Spannend zo'n workshop voor die ukkies; wel erg leuk. Heb laatst met het feestje van mijn dochter koekjes met marsepein versierd. Had er voor iedereen vier maar de meeste kregen er maar net 1 af . Ik vind persoonlijk kleine roosjes het makkelijkst voor kleine kinderen; drie kleine rondjes uitsteken; tegen elkaar aan leggen,met net een puntje overlap, voorzichtig oprollen. door de helft en hopla, je hebt twee roosjes (er staat wel ergens een how-to, weet even niet waar). Blaadje erbij en het ziet er heel leuk uit. De meiden op het feestje waren helemaal trots dat konden maken (en hun moeders lekker niet).
Hallo Els,
ik werk met 4 jarige, maar ik heb nog nooit zoiets met ze gedaan, ik kan dus alleen maar gissen...
Het lijkt mij wel te doen, alhoewel ik denk dat ze dan toch heel veel begeleiding nodig hebben om de bloemetjes te maken.
Voor de zekerheid zou ik een aantal uitstekers (kleine bloemetjes) meenemen zodat je nog altijd een plan B hebt.
Veel plezier! Hartsikke leuk!
Ik heb al een plan B tot en met Z voorzien :-)
Maar wat een goeie tip van die 'dubbele' roosjes! zie het nog niet helemaal voor me, maar ik ga het straks gelijk proberen!
En was inderdaad van plan om van die 'papieren' blaadjes mee te brengen, kunnen ze die ook gebruiken om het 'af te werken'
Hihi, ik zie het al helemaal zitten, heb er erg zin in :-)
Maar ik denk wel dat ik in groepjes ga werken, want 20 kindjes ineens zou een beetje hectisch zijn denk ik..., en ik moet ook genoeg materiaal hebben zoals rollers en uitstekers.
Nog tips zijn nog altijd welkom hoor!
Ik zou de 4-jarigen lekker zelf aan laten freubelen. Gewoon icing (gekleurd) op tafel en veel soorten sprinkels, hagelslag en dat soort zaken. Laat ze gewoon helemaal los gaan op hun eigen cc. Ik denk dat ze daar al heel trots op zijn!
In groepjes werken is een goed idee. Anders wordt het echt veel te veel.. Ik zou ook minstens
ik heb een 4jarige als oppaskindje, maar die zou ms net een bloemetje erop kunnen plakken, en de "lijm" (bc dus) zal er aan alle kanten onderuit komen..... ze zijn niet allemaal motorisch helemaal klaar.
groepjes is dus idd een goed idee.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren