1

Onderwerp: taart met bokkepootjesvulling

Hoe maken jullie deze? Ik zag een recept en dan afgemaakt met chocola over de taart.....doen jullie dat allemaal? En kan je hem dan ook nog versieren? Ik kan me niet zo goed een voorstelling maken hoe zo'n taartje er dan uitziet...en kan via de zoekmachine geen voorbeeld vinden.
Het lijkt me wel erg lekker!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

Re: taart met bokkepootjesvulling

Bokkepootjes creme kun je maken met slagroom of botercreme. Bokkepootjes fijn maken (ik doe ze in een plastic zak en dan met de deegroller fijn meppen/malen), en door de slagroom of botercreme scheppen. Is zeker erg lekker! Ik maak zelf 1:1 botercreme met twee flinke eetlepels nutella erdoorheen :9 en daar dan de bokkepootjes doorheen.
Ik denk dat je ganache bedoelt, de chocola over de taart. Even zoeken bij de recepten of op het forum.

succes!

'I love it when a cake comes together'

Hier bij de recepten staat 2 repen chocola smelten en over de taart doen.
Maar kan je de taart dan ook nog versieren?

Jahoor dat kan. Als je wilt zien hoe een ganache taart er uit ziet moet je even bij zoeken ganache intypen en dan zoeken in de map taartenparade. Daar vind je genoeg voorbeelden. Succes!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-I34IRXPS.jpg

Dit is de laatst geplaatste ganachetaart

Dankjewel, erg mooi je taart! Ik heb even via de zoekmachine gezocht, en weer heeeeeeeeeel veel leuke ideeen opgedaan, wat een geweldige site is dit toch!

7

ik heb gewoon een taart gemaakt, en de bokkepootjes met slagroom en bb gemaakt, en een laag afgesmeerd met gesmolten chocola, met jam, en bekleed met marsepein

8

Ik gebruik de bokkepootjes slagroom vaak in een marsepein beklede taart.
Favoriet van de kids.

Hoi,
nou ik heb me er net aan gewaagd hoor, niemand jarig, maar even een proeftaartje gemaakt met bokkepootjesvulling en ganache eroverheen, maar hoe krijg je dat zo mooi glad????? Ik heb echt een paar haken erin...nu heb ik maar chocola gesmolten en uitgespoten en dat doe ik er straks op om de haken te verdoezelen.....hahaha...
Maar ik ben benieuwd of ie lekker is, vanavond smullen!!!!

10

Je kunt het glad krijgen door het een beetje hard te laten worden in de koelkast en dan met een warm paletmes eroverheen te gaan. Ik weet zeker dat ie lekker is.. heerlijke combi nl.!